ساعت هوشمند جدید شرکت BMW که برای مدل i3 طراحی شده است، این قابلیت را به راننده می دهد تا ماشین خود را با استفاده از ساعت هوشمند خود پارک کند.
کد خبر: ۷۵۱۶۶۶
پارک ماشین به کمک ساعت هوشمند

جام جم کلیک: چندی نگذشته است که ساعت های هوشمند روانه بازار شده اند و برندهای مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. اکثر این ساعت ها با کاربری اتصال به گوشی همراه و پشتیبانی برخی‌ برنامه ها با هدف نشان دادن زمان، مکان، پیامک و یا تمرینات ورزشی و غیره ساخته شده اند.

.شرکت سازنده خودروی BMW را همگی‌ می‌شناسیم و از کیفیت بالای محصولات آن باخبر هستیم، بد نیست بدانید که این شرکت یکی‌ از پرچم‌داران بکارگیری تکنولوژی در ماشین های خود است، بطوری که چند وقت پیش با اعلام طرح جدید خود از حذف سوپاپ در موتور ماشین و نصب تکنولوژی جدید بجای آن‌ خبر داد.

این بار نیز شرکت BMW با رونمایی از پیوند دنیای هوشمند با صنعت ماشین، دوست‌داران ساعت های هوشمند و ماشین را غافلگیر کرد. ساعت هوشمند جدید شرکت BMW که برای مدل i3 طراحی شده است، این قابلیت را به راننده می دهد تا ماشین خود را با استفاده از ساعت هوشمند خود پارک کند. حسگرها و اسکنرهای متعددی که دور تا دور این ماشین قرار گرفته است، این قابلیت را فراهم می کند تا ماشین فضای پارک خود را پیدا کرده، بدون هیچ گونه خطایی پارک شود و از پارک بیرون بیاید.

تمامی این فعالیت ها تنها از طریق این ساعت هوشمند امکان پذیر است و به گفته طراحان این ساعت هوشمند روزی فرا خواهد رسید که سایر وسایل حمل‌ و نقل نیز از این ایده بهره‌مند گردند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها