فناوری دیجیتال

ساعت هوشمند NABU

به نظر می‌رسد بازار ساعت های هوشمند به قدری جذاب است که همه تولید کنندگان قدیمی‌ و جدید ابزارهای هوشمند، قستمی از تمرکز خود را روی تولید این ساعت‌ها گذشته‌اند.
کد خبر: ۷۴۶۵۰۶
ساعت هوشمند NABU

جام جم کلیک: به نظر می‌رسد بازار ساعت های هوشمند به قدری جذاب است که همه تولید کنندگان قدیمی‌ و جدید ابزارهای هوشمند، قستمی از تمرکز خود را روی تولید این ساعت‌ها گذشته‌اند.

موج شروع تولید ساعت های هوشمند توسط شرکت سونی، اپل، سامسونگ آغاز گردید و با گذشت اندکی‌ از عرضه این محصول در بازار جهانی‌، برخی‌ شرکت‌های سازنده ساعت های آنالوگ نیز سعی‌ بر استفاده از تکنولوژی هوشمند در محصولاتشان گرفتند.

این بار شرکت Razer که یکی‌ از بزرگترین شرکت های تولید کننده وسایل جانبی بازی‌های کامپیوتری است، بخت خود را در این زمینه می‌سنجد.

در نگاه اول، شکل ظاهری این ساعت هوشمند فرقی‌ با سایر ساعت های هوشمندی که تا به امروز دیده‌ایم ندارد و شاید حتی جذابیتی برای خریدار نداشته باشد، اما شرکت سازنده با اعمال برخی‌ تغییرات طبق نظر طراحان ساخت بازی، جذابیت‌هایی در استفاده از این ساعت برای مصرف کنندگان فراهم نموده.

از نظر شکل ظاهری Nabu دارای برخی‌ تفاوت ها با سایر ساعت های هوشمند دیگر است. Nabu دارای ۲ صفحه نمایش‌گر بزرگ و کوچک است که هرکدام وظیفه ای جداگانه را بر عهده دارند. هنگام دریافت پیامک، ایمیل و یا تماس، ساعت می‌لرزد و شما را آگاه می‌کند، بعنوان مثال اگر شما یک پیامک دریافت می‌کنید، صفحه نمایشی که بر روی ساعت قرار دارد نشان پیامک را به شما نمایش می‌دهد و متن پیامک در صفحه نمایش زیرین ظاهر می‌گردد. به گفته طراحان، در نظر گرفتن دو عدد صفحه نمایش برای ایجاد حس امنیت در زمان چک کردن اطلاعات شخصی بر روی ساعت است.

Nabu با تکنولوژی بلوتوث به تلفن‌های همراه آندرویدی و آی.‌او.اس متصل می‌شود و همانند یک مچ‌بند ورزشی است که اطلاعات مربوط به مسافت طی‌ شده و کالری مصرف شده هنگام ورزش را نشان می‌دهد.

این ساعت به شما اجازه می دهد تا هر فعالیتی که انجام می‌دهید به یک بازی تبدیل شود! به‌عنوان مثال با زود رفتن به رختخواب چند امتیاز مثبت دریافت می‌کنید و یا اگر در حال دویدن هستید، با پیمودن چند متر بیشتر قفل برخی‌ از قابلیت‌های دیگر این ساعت باز می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها