زنده یاد مرتضی احمدی هنرمندی متعهد و مردمی بود

معاون سیما درگذشت «مرتضی احمدی» را تسلیت گفت

معاون رییس سازمان صدا و سیما در پیامی با تسلیت درگذشت مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت، گفت: زنده یاد احمدی هنرمندی متعهد، مردمی، خوش خلق و خوش نقش بود.
کد خبر: ۷۵۱۴۸۱
معاون سیما درگذشت «مرتضی احمدی» را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی اصغر پورمحمدی آمده است: زنده یاد مرتضی احمدی پیشکسوتی در زمینه بازیگری و صداپیشگی بود که صدا و بازی وی همیشه موجب سرور و ابتهاج مردم می شد.

/Media/Image/1393/09/24/635542431928571017.jpg

در ادامه این پیام آمده: درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری و خانواده احمدی تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ برای آن عزیز گرانمایه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان محترم او صبر و شکیبایی خواستارم.

مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون، بامداد یکشنبه سی ام آذرماه، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، در سن 90 سالگی در منزلش درگذشت.

از ماندگارترین آثار احمدی می توان به کار صدایی (نوعی دوبله) وی در مجموعه «پینوکیو» اشاره کرد که در آن در نقش «روباه مکار» صداپیشگی کرده است.

«آرایشگاه زیبا»، «کت و شلوار خواستگاری»، «دانی و من» و... از کارهای تلویزیونی مرتضی احمدی است. وی در انیمیشن «شکرستان» هم صداپیشگی کرده است.

آیین تشییع پیکر مرحوم مرتضی احمدی هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون روز چهارشنبه ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت با حضور هنرمندان و دوستداران وی برگزار می شود و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام خواهد گرفت. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها