متهم: مرد راننده وقتی در برابرم مقاومت کرد اورا با ضربه چاقو کشتم

اعتراف سارق حرفه‌ای به قتل راننده مسافربر

مرد جنایتکار که در پوشش مسافر، راننده‌ای را به قتل رسانده بود، پس از دستگیری به تشریح جنایت پرداخت.
کد خبر: ۷۴۵۳۲۷
اعتراف سارق حرفه‌ای به قتل راننده مسافربر

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مرد کشاورزی وقتی به مزرعه خود رفت، متوجه خودروی پرایدی شد که از مسیر جاده منحرف و داخل مزرعه متوقف شده بود. او که به موضوع مشکوک شده بود خود را به خودرو رساند و با جسد غرق در خون مردی در پشت فرمان روبه‌رو شد.

مرد کشاورز هراسان خود را به پاسگاه پلیس رساند و ماجرا را به ماموران اطلاع داد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی ارومیه همراه بازپرس جنایی خود را به محل جنایت رسانده و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند، مرد جوان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

از سوی دیگر با بررسی مدارکی که همراه مقتول بود، هویت او به نام کریم شناسایی شد. خانواده وی پس از حضور در محل جنایت جسد او را شناسایی کردند که تحقیقات از آنها نشان داد؛ کریم در یک مغازه نانوایی مشغول به کار بود و به دلیل مشکلات مالی شب‌ها با پراید خود مسافرکشی می‌کرد.

با توجه به این‌که مقتول با فردی مشکلی نداشت، کارآگاهان احتمال دادند حمید، قربانی سرقت شده و به دلیل مقاومت در برابر سارق یا سارقان با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. با طرح این فرضیه ماموران به بررسی آخرین وضعیت سارقان حرفه‌ای خودرو پرداخته و به سارقی به نام مهدی مشکوک شدند. مهدی از سارقان زورگیر منطقه بود که بتازگی از زندان آزاد شده و همزمان با قتل ناپدید شده بود.

کارآگاهان که با کشف سرنخ‌هایی مطمئن بودند قتل از سوی مهدی رخ داده، تجسس‌ها را بر روی او متمرکز کرده و متوجه شدند مرد جوان پس از قتل به شیراز گریخته است. پس از شناسایی مخفیگاه متهم تیمی از ماموران با نیابت قضایی راهی شیراز شده و مهدی را دستگیر کردند.

متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اطلاعی از قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: عصر روز حادثه به عنوان مسافر دربستی سوار خودروی مقتول شده و از او خواستم مرا به روستای گوی تپه ارومیه برساند. پس از طی مسافتی با تهدید چاقو به راننده گفتم کنار جاده توقف کند، اما او در برابرم مقاومت کرد که مجبور شدم او را با ضربه چاقو به قتل برسانم. بعد از قتل جسد را همانجا رها کرده و گریختم. به دلیل این‌که احتمال می‌دادم پلیس به من مشکوک شود، به شیراز رفته و خانه‌ای اجاره کردم، اما خیلی زود دستگیر شدم.

پس از اعتراف متهم، مشخص شد شهریور امسال نیز راننده یک موسسه کرایه خودرو به این شیوه از پا درآمده بود که تحقیقات درباره احتمال ارتکاب جنایت از سوی مهدی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها