متهمان ساعتی پس از آخرین سرقت خود دستگیر شدند

اعتراف دزدان خوشگذران به قتل راننده

مردی که راننده یک خودرو را به انگیزه سرقت با طناب خفه کرده بود، از سوی پلیس آگاهی مشهد در استان خراسان‌ رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۷۲۱۱
قتل راننده برای سرقت خودرو

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مشهد تماس گرفت و از کشف جسد مرد جوانی در یکی از محله‌های مرکزی شهر خبرداد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام به محل، مشاهده کردند جسد مرد جوانی در خیابان رها شده و هیچ گونه مدارک هویتی همراه ندارد و آثار شیارهایی روی گردن، نشان می‌داد او با طناب خفه شده است.

با تشکیل پرونده و دستور بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای مشهد، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پلیس برای دستگیری عامل جنایت و مشخص شدن هویت مقتول آغاز شد. با شروع تحقیقات ماموران با بررسی پرونده‌ افراد گمشده اطلاع یافتند مشخصات مقتول به پرونده یک راننده گمشده شباهت دارد بنابراین در تماس با خانواده‌اش آنها را به پلیس آگاهی فراخواندند و در تحقیقات معلوم شد مرد جوان با خودروی سواری مسافر جابه‌جا می‌کرده و روز حادثه وقتی به قصد کار خانه را ترک کرده دیگر بازنگشته و جستجویشان برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

در این مرحله ماموران اطمینان یافتند جسد متعلق به مرد راننده است و خانواده او با حضور در پزشکی قانونی هویت مقتول را تائید کردند.

جستجو برای کشف خودروی مقتول و دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که ماموران از طریق تماس مردمی اطلاع یافتند یک خودروی سواری از چند روز پیش در محله‌شان بدون سرنشین رها شده است.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل متوجه شدند این خودرو متعلق به راننده کشته شده بوده اما بخشی از پلاک آن دستکاری شده است.

کارآگاهان که احتمال می‌دادند سارق برای انتقال خودرو به محل بازمی‌گردد، آنجا را زیر نظر گرفتند و ساعاتی بعد مردی که قصد سوار خودرو شدن را داشت دستگیر کردند.

متهم در پلیس آگاهی با اعتراف به جرمش گفت: روز حادثه خودروی راننده را دربستی کرایه کردم و با کشاندن او به خانه یکی از اقوامم با طناب خفه‌اش کرده و خودروی او را سرقت کردم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی درحالی ادامه دارد که سوابق کیفری او نشان می‌داد او یک دزد حرفه‌ای بوده که در زمینه سرقت خودرو، اوراق کردن و فروش آن فعالیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها