الکامپ 2015 به دور از حاشیه برگزار شد

ضیافت فناوری در پایتخت

بخش غربی نمایشگاه بین‎المللی تهران با 10 سالن و همچنین سه سالن از بخش میانی آن به نمایشگاه بیستم الکامپ اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۷۴۵۰۰۵
جزئیات الکامپ بیستم اعلام شد

به گزارش جام جم کلیک: رئیس مجمع تشکل های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی و مجری برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ گفت: بخش غربی نمایشگاه بین‎المللی تهران با 10 سالن و همچنین سه سالن از بخش میانی آن به نمایشگاه بیستم الکامپ اختصاص داده شده است.


محمدرضا طلایی افزود: در نمایشگاه امسال فعالان بخش‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات مانند سخت‌افزار، نرم‌افزار، بانکداری و تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، هوش مصنوعی و رباتیک، شبکه و اینترنت و همچنین اپراتورها حضور دارند و محصولات خود را به مخاطبان معرفی می‎کنند.


وی ادامه داد: نمایشگاه امسال دومین دوره‌ای است که به شکل اختصاصی همه فضای نمایشگاه بین‌المللی تهران را به خود اختصاص داده و هیچ نمایشگاه دیگری در این مکان همزمان با نمایشگاه الکامپ برگزار نمی‌شود.


وی همچنین درباره حضور فعالان خارجی حوزه فناوری اطلاعات در این نمایشگاه نیز اظهار کرد: از آنجا که بیشتر محصولاتی که در این حوزه ارائه می‎شود تولید خارج است بخشی از شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال را نمایندگان شرکت‎های خارجی یا واردکنندگان این کالاها تشکیل می‏دهند.


به گفته وی تاکنون حضور شرکت‎هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، تایوان و روسیه در نمایشگاه قطعی شده است.

طلایی درباره اجرای بیستمین نمایشگاه الکامپ از سوی مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی نیز توضیح داد: تا هفته گذشته "سازمان نظام صنفی" رایانه مجری نمایشگاه امسال بود اما پس از یک ماه این سازمان انصراف داد و برای آنکه شرکت‎کنندگان در نمایشگاه متضرر نشوند و رتبه بین‎المللی نمایشگاه نیز به دلیل یک سال برگزار نشدن تنزل نیاید، مجمع تشکل‎های فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی مسئولیت برگزاری نمایشگاه را برعهده گرفت.


طلایی ادامه داد: البته قطعا کیفیت نمایشگاه امسال با کیفیت ایده‎آل مجمع برابر نخواهد بود اما تمام تلاش خود را برای پابرجایی نمایشگاه خواهیم کرد.


وی همچنین درباره وضعیت شرکت‎کنندگان در نمایشگاه نیز اظهار کرد: ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه تا 11 آذرماه ادامه دارد و آنان از سه روز پیش از آغاز نمایشگاه فرصت دارند تا غرفه‎های خود را تحویل گرفته و برای برگزاری نمایشگاه آماده شوند.


نمایشگاه امسال الکامپ از تاریخ 16 تا 19 آذرماه در نمایشگاه بین‎المللی تهران برگزار می‎شود و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند در ایام برگزاری هر روز از ساعت 9 تا 16 از آن دیدن کنند.

بیستمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ 16 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها