ولایتی: سازمان ملل، حامیان داعش را شناسایی کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این‌که سازمان ملل باید به طور دقیق و درست در موضوع عراق فعالیت کند، گفت: این سازمان باید کشورهایی را که از تروریست ها و داعش در منطقه دفـــاع می کنند، شناسایی کند.
کد خبر: ۷۴۴۳۵۳

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی در دیدار نیکلای ملادنوف، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از دولت مشروع قانونی و مورد نظر مردم و ملت عراق دفاع می‌کند، چرا که دولت از سوی مردم این کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از نظر فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی اشتراکات فراوانی با عراق دارد.رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی کشورها آموزش و منابع مالی و نظامی گروه‌های تروریستی از جمله داعش را فراهم کرده‌اند.

وی تاکید کرد: این مسئولیت سازمان ملل است که نسبت به شناسایی کشورهای مدافع تروریست‌ها و داعش در منطقه اقدام کند؛ چرا که اگر آنها از خارج مرزهای عراق حمایت نشوند، توسط ملت و ارتش این کشور شکست خواهند خورد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در سطح بین‌المللی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی از جمله داعش همکاری لازم را انجام دهد و در عین حال معتقد است که نباید در امور داخلی عراق دخالت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها