امکان تایپ کردن بدون دخالت دست،به کمک مغز انسان

با فکر کردن تایپ کنید!!

آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که ماشین شما دارای مغز هوشمند باشد و این مغز هوشمند همان گوشی هوشمند شما باشد؟
کد خبر: ۷۳۵۹۵۸
ماشینتان را با گوشی خود هوشمند کنید!

جام جم کلیک: بدون شک در طی سالیان اخیر رشد چشم گیری در زمینه تولید خودرو رخ داده است. خودروهایی با قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت توسط کمپانی‌های بزرگ و کوچک روانه بازار می‌گردد. بسته به نوع خودرو و پولی‌ که پرداخت می‌کنید آپشن های مختلفی‌ از قبیل GPS، مانیتور، سیستم صوتی قوی و غیره دریافت می‌کنید، اما شاید همیشه تمامی آنچه که می‌خواهید نتوانید یکجا داشته باشید. آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که ماشین شما دارای مغز هوشمند باشد و این مغز هوشمند همان گوشی هوشمند شما باشد؟

شرکت اُنیکس به تازگی روی پروژه ای کار می‌کند که این قابلیت را به شما می‌دهد تا گوشی هوشمند خود را به عنوان مرکز کنترل در داشبورد ماشین قرار دهید. فرقی‌ نمی‌کند گوشی هوشمند شما تحت IOS و یا Android کار کند، قسمتی‌ که برروی داشبورد قرار می‌گیرد تبلت و یا گوشی همراه شما را تا سایز ۶ اینچ ساپورت می‌کند و جالب اینکه اگر خود ماشین این قابلیت را دارا باشد شما می‌توانید ماشین خود را با گوشی هوشمند خود روشن و یا خاموش کنید.

جالب تر اینکه این دستگاه زمانی‌ که به ماشین متصل می‌شود می‌تواند به عنوان واحد عیب یاب عمل کند و مشکل ماشین را نشان دهد. به عنوان مثال اگر بنزین ماشین در حال اتمام باشد فورآ به شما خبر می‌دهد و علاوه بر آن نزدیکترین مسیر به جایگاه پمپ بنزین با محاسبه قیمت بنزین مورد نیاز را به شما نشان می‌دهد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها