متهم پس از جنایت جسد قربانی را درون گونی گذاشته و در خیابان رها کرد

اعتراف مرد جنایتکار به قتل کودک 9 ساله

مرد جنایتکار که کودک 9 ساله را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود، همزمان با کشف جسد پسربچه لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۷۳۴۸۵۸

به گزارش جام‌جم، شامگاه هفتم آبان امسال پسر 9 ساله به نام «محمدرضا» برای شرکت در مراسم عزاداری خانه‌شان را در یکی از محله‌های شهرستان مهریز ترک کرد و دیگر بازنگشت. والدین زمانی که متوجه غیبت طولانی فرزندشان شدند جستجو را برای یافتن او آغاز کردند، اما تلاش‌هایشان بی‌نتیجه ماند.

با طولانی شدن غیبت پسربچه، پدر «محمدرضا» با حضور در پلیس آگاهی این شهر عکسی از وی را در اختیار ماموران قرار داد و برای یافتن او درخواست کمک کرد. تحقیقات محلی نشان داد کودک گمشده آخرین بار از سوی چند نفر از همسایه‌ها ترک موتورسیکلت مرد ناشناسی دیده شده است.

کارآگاهان جنایی با کشف این اطلاعات اطمینان یافتند مرد موتورسوار باید از سرنوشت پسر گمشده مطلع باشد. ماموران بلافاصله به چهره‌نگاری از تنها مظنون ماجرا پرداختند. جستجو‌ها همچنان ادامه داشت تا این که شامگاه پنجشنبه گذشته ماموران هویت تنها مظنون جنایت را شناسایی کردند.

مرد جوان به نام «شاهین» در خانه‌اش دستگیر شد. این در حالی بود که در بررسی خانه، ماموران با لکه‌های خون روی کف و دیوار یکی از اتاق‌ها روبه‌رو شدند. کارآگاهان در جستجوی بیشتر از این خانه در اتاق دیگری لباس خون‌آلودی کشف کردند که با مشخصات لباس «محمدرضا» مطابقت داشت.

کشف این لباس کافی بود که پلیس دیگر اطمینان یابد کودک گمشده به قتل رسیده و مرد بازداشت شده عامل این جنایت هولناک است .

«شاهین» دربازجویی‌ها اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد نمی‌داند لباس خون‌آلود متعلق به چه کسی است و از سرنوشت «محمدرضا» خبری ندارد. پس از انکار‌های متهم، تحقیقات از او ادامه پیدا کرد تا این که روز بعد ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر، گونی خون‌آلودی پیدا کردند که بوی تعفن می‌داد. ماموران وقتی گونی را باز کردند با جسد «محمدرضا» روبه‌رو شدند. با گزارش کشف جسد به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی جسد پسر 9 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد .

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند این کودک با ضربه چاقویی که به گلویش اصابت کرده و شدت خونریزی ناشی از آن جان باخته است .

بازجویی‌ها از «شاهین» ادامه داشت تا این‌که متهم عصر یکشنبه لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه وقتی پسربچه را تنها در کوچه دیدم وسوسه شده و او را ربودم.

به بهانه این‌که می‌خواهم او را به هیات ببرم «محمدرضا» را فریب دادم و دو نفری با موتور به سمت خانه‌ام رفتیم. او وقتی متوجه نیت من شد قصد فرار داشت که با چاقو کشتمش. جسد را در یک گونی گذاشتم و در محله دیگری رها کردم. روز بعد به خانه بازگشتم تا لباس خون‌آلود مقتول را از بین ببرم و لکه‌های خون او را پاک کنم که دستگیر شدم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در این باره به خبرنگار ما گفت: متهم بزودی صحنه قتل را بازسازی خواهد کرد و دستگاه قضایی با جدیت این پرونده را پیگیری می‌کند تا با پایان یافتن تحقیقات، متهم بزودی در دادگاه محاکمه و مجازات شود .

سرهنگ منوچهر نصیری افزود: این در حالی است که متهم برای مشخص شدن سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد که بررسی کارشناسان پزشکی قانونی نشان می‌داد وی در صحت روانی به سر می‌برد و فاقد بیماری روانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها