رایانه‌های جدید HP نیازی به ماوس و صفحه‌کلید ندارند

رایانه‌ی بدون ماوس و صفحه‌کلید اچ‌پی

شرکت اچ پی سالیان متمادی است که تجربه تولید پروژکتور را دارد اما محصول جدید این شرکت تلفیقی از یک رایانه ALL IN ONE و ویدئو پروژکتور است.
کد خبر: ۷۳۳۳۸۵
رایانه‌ی بدون ماوس و صفحه‌کلید اچ‌پی

جام جم کلیک: شرکت اچ پی سالیان متمادی است که تجربه تولید پروژکتور را دارد اما محصول جدید این شرکت تلفیقی از یک رایانه ALL IN ONE و ویدئو پروژکتور است.

موس و کیبورد جای خود را به یک تاچ پد بزرگ به نام MAT داده‌اند.MAT همانند یک ترک‌پد بزرگ است که به‌راحتی فرمان‌های لمسی را اجرا می‌کند.

این رایانه 23 اینچی مجهز به صفحه لمسی است و دارای یک پروژکتور است که همانند چراغ مطالعه در بالای صفحه نمایش آن کار گذاشته شده است. این پروژکتور دارای 4 دوربین شامل دوربین سه بعدی Intel's RealSense ،دوربین 14.6 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا، پروژکتور HP DLP و در نهایت چراغ رومیزیLED desktop lamp است.


با این رایانه شما قادر خواهید بود اشیا دوبعدی و سه بعدی خود را اسکن و به صورت فایل به آن منتقل کنید.

همین طور با استفاده از یک قلم اختصاصی می‌توانید رویTOUCH MAT طراحی کنید و یا مطالب خود را با استفاده از کیبورد مجازی تایپ کنید.

شرکتHP نرم‌افزارهای متعددی را برای محصول جدید خود طراحی کرده است. از نرم افزارهای ویرایش عکس گرفته تا نرم‌افزارهایی برای نواختن موسیقی به صورت مجازی.

در مراسم رونمایی از این محصول خارق العاده، شرکت HP از همکاران تجاری خود خواست که این سری از محصولات را پشتیبانی نرم افزاری نمایند.

این رایانه‌ی جذاب دارای سیستم عامل ویندوز 8 با یک ترابایت حافظه و پردازش‌گر مرکزی Core i7 است و با قیمت 1900 دلار به فروش می‌رسد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها