این ماوس دارای یک سنسور chromatic است که به نوعی وجه تمایز ماوس جدید اپل با سایر ماوس‌ها است.
کد خبر: ۷۴۳۹۸۰
ماوس‌های اپل با قابلیت اسکن و نمایش

جام جم کلیک: ماوس‌ها که از تجهیزات جانبی کامپیوتر به حساب می آیند در چند سال اخیر با اشکال و کیفیت های مختلفی‌ برای استفاده کنندگان، تولید شده است. بسیاری از کمپانی های سازنده، ماوس‌های مخصوصی در هر زمینه تولید می‌کنند، مثلا ماوس برای انجام بازی‌های کامپیوتری، ماوس مخصوص نرم‌افزارهای طراحی و غیره.

نوعی از این ماوس‌ها که شاید برای عموم جالب باشد ماوس‌های مجهز به اسکنر است که شاید تکنولوژی جدیدی نباشد، اما شرکت اپل با تولیدات منحصر به فرد خود یک پله جلوتر از سایر رقبا حرکت می‌کند و این‌بار خبر از ساخت ماوسی با قابلیت اسکن و نمایش آن را می‌دهد.

امروزه اکثر مردم تبلت را جایگزین کامپیوترهای معمولی‌ می‌کنند و شاید بازار تجهیزات جانبی کامپیوتر همانند گذاشته رونق کافی نداشته باشد اما به گفته شرکت اپل، با طراحی و زمان زیادی که برای ساخت این ماوس صرف شده، بسیاری از مصرف کنندگان سورپرایز خواهند شد. این ماوس دارای یک سنسور chromatic است که به نوعی وجه تمایز ماوس جدید اپل با سایر ماوس‌ها است.

این سنسور با بهره‌گیری از LED‌ و لیزر عمل می‌کند تا سرعت بازتاب روی سطح افزایش یابد و ماوس روی هر سطحی قابل استفاده باشد. ماوس‌های فعلی‌ مجهز به سنسور اپتیکال هستند و به دلیل مشکلات در بازتاب خط نور ارسالی‌ اکثرا دچار مشکل می‌شوند و یا نمی‌توان از آنها روی هر سطحی استفاده کرد.

زمانی‌ که ماوس را روی سطح مورد نظر حرکت می‌دهید، ماوس سطح مربوطه را اسکن کرده و عکس آن را روی پوسته بالایی خود نمایش می‌دهد. فرقی‌ نمی‌کند که ماوس را روی چه چیزی حرکت می‌دهید، عکس و یا یک برگ نوشته ، در نهایت بعد از دیدن سطح اسکن شده روی پوسته ، فایل تهیه شده قابل ارسال روی کامپیوتر است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها