محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار بازیگر سینما اظهار نظر کرد. او گفت: پسرم برای ازدواجش با من مشورت نکرده بود. گفت‌وگویی کوتاه با او را در این زمینه بخوانید.
کد خبر: ۷۲۲۲۱۱

جام جم سرا: خبر ازدواج یاسین رامین -فرزند محمد علی رامین- به دو دلیل انعکاس گسترده‌ای داشت: یکی عروس که مهناز افشار بود و دیگری ایراد خطبه عقد آنان توسط سید محمد خاتمی.

فرزانه آیینی -خبرنگار صدا- پس از طرح سوالاتی درباره نقش مصاحبه شونده در نفی هولوکاست و بررسی عملکرد او در جایگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت دوم احمدی‌نژاد، در حاشیه -و با تاکید بر اینکه کار خلافی صورت نپذیرفته- به موضوع ازدواج فرزند رامین با مهناز افشار و ایراد خطبه عقد این دو توسط مشهور‌ترین شخصیت اصلاح طلب نیز پرداخته است:

شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید؟
- خیر

ازشما مشورت خواست؟
- خیر

چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید؟

- بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.

نظرتان در این باره چه بود؟

- حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم.چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.

پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید؟

- وظیفه ام حرمتگذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.

اگر به جای سید محمد خاتمی خطبه عقد پسرتان را فرد دیگری می خواند به مراسم عقد پسرتان می رفتید؟

- از طرح و بحث فرضیات گوناگون بگذریم. تا این نیز بگذرد! البته آقای خاتمی یکی از چهار نفر اصلی سران فتنه 88 است که ظلم بزرگی علیه منافع ملت و مصالح نظام و امنیت کشور مرتکب شده اند. ای کاش قبل از مرگ یا محاکمه، هر سه توبه می‌کردند چون از محرک اصلی انتظار توبه نباید داشت اما هر یک توبه کند به دست بوسی او خواهم رفت.

این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است؟

- به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری فطری و الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعا تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.(آنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
راحله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
خوب حالا مشورت می كرد چی می شد ؟ می گفتی نه ؟
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
آدم های عجیب و غریبی هستیم ما
مهدی
United States
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
اینا همش بهونه س . چطور نظری در باره ازدواج پسرش نداده ؟
شكیلا
United States
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
یعنی چی؟ نرفته عقد پسرش؟خدا به داد مهناز افشار برسه ...
من
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
این طوری میگه . اصل واقعیت رو نگفته .
كمال
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
لابد اگه مشورت می كرد دختر خانم عالیا را برایش می گرفتی
محمد
Canada
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
آقای رامین با احتیاط حرف می زند تا به ظاهر دل همه را بدست آورد. وقتی كسی در حوزه كوچك زندگی كنترل و نظارتی ندارد چگونه در حوزه گسترده كاری می توانسته موفق باشد. وقتی فكر میكنیم كه كشور را چه مدیران ضعیفی هدایت میكردند تازه پی میبریم علت رشد كند كشور كجاست.
ابب
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
شاهنامه آخرش خوشه .
فائزه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
آقای رامین كاره خوبی كردی مراسمشون نرفتی دمت گرم!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
تو در جایگاهی نیستی كه در باره خاتمی نظر بدی !!!
روشنك
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
خوشحالم كه با این ازدواج فاصله بین دولت و مردم عادی كمتر شد ، ازدواجهای فرزندان سران دولت همیشه در پرده ای از ابهام و البته با امثال خودشان بود ، به هر حال بازیگری چون مهناز افشار هم دارای محبوبیت و معروفیت بود ، قاعدتاً خیلی از جوانان آرزوی ازدواج با این خانم را داشتند پس نباید آقای رامین منتی برای این ازدواج بگذارد ، خیلی هم دلشان بخواهد .
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
بهتر نیست كه به نظرات و عقاید مردم بیشتر احترام بگذاریم .
امروزه در جوامع ما احترام به سنتها و بزگترها در حال فراموش شدن است شاید بهتر باشد بیشتر به بزگترها . بالاخص پدر و مادرها احترام بگذاریم . ما جوانها هر چه داریم از دعای پدر و مادر است . درست نیست به هر قیمتی دل آدما را به درد بیاوریم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
شما اقای رامین دلواپس فرزندان با غیرتت باشی بهتره نمیخواد دل نگران دولت باشید...
زیبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
چقده مایه خجالته كه پدر شوهر علنا گفته ما مهناز افشار رو نمی خواستیم و ایشون خودشون رو به ما تحمیل كردن . یعنی این ازدواج كه با طلاق همسر اول اقای یاسین رامین درست ده روز قبل از عقد رسمی خانم افشار شكل گرفته عاقبت داره؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها