تحولات سرخ‌ها بالاخره کلید خورد

علی دایی برکنار شد؛ درخشان سرمربی جدید

ملاقات سیاسی و درخشان در شهرداری

جام جم ورزشی: حمیدرضا سیاسی به همراه یک مربی در مراسم شهرداری حاضر شد. به همراه حمید درخشان.
کد خبر: ۷۱۵۱۱۲
ملاقات سیاسی و درخشان در شهرداری

برای آن هایی که تحولات باشگاه پرسپولیس را از نمای نزدیک دنبال می کنند، مراسم روز گذشته شهرداری اتفاق بسیار ویژه ای در خود داشت. از مدت ها قبل از شکست خانگی پرسپولیس برابر تراکتور، رئیس هیات مدیره سرخپوشان از صبر کم خود و حاشیه امنیت نداشتن دایی در پرسپولیس حرف زده بود. او بعد از این شکست هم در مصاحبه ای تازه تاکید کرد اگر قصد برکنار کردن علی دایی را داشته باشد، رحیمی اختیاری برای وتو کردن این تصمیم ندارد. همه این حرف ها وقتی شکل جدی تری به خود گرفتند که حمیدرضا سیاسی به همراه یک مربی در مراسم شهرداری حاضر شد. به همراه حمید درخشان.

به نظر می رسد حمیدرضا سیاسی، از اولین روزهای حضور در باشگاه تمایل چندانی به سرمبیگری علی دایی در پرسپولیس نداشته است. نتایج نامطلوب این فصل دایی نیز راه را برای انتقاد او باز گذاشته است اما شاید همه این نارضایتی در سطح مصاحبه باقی نماند و سیاسی تصمیم تازه ای برای تیمش بگیرد. دوستِ حمید استیلی، حالا با قرار گرفتن در کنار حمید درخشان زنگ خطر تغییر را برای کادر فنی تیمش به صدا درآورده است. با این وجود او به خوبی می داند علی دایی از سمتش استعفا نخواهد داد و تنها در شرایطی کنار خواهد رفت که باشگاه حکم اخراجش را صادر کند. این موضوع هزینه زیادی برای پرسپولیس در پی خواهد داشت و به همین خاطر فعلا، طرح کنار رفتن دایی فعلا به حالت تعلیق درآمده است. از این گذشته عملکرد فنی پرسپولیس در دو بازی گذشته مورد رضایت هواداران بوده اما آن ها حتما دلبستگی بیشتری به نتیجه از خود نشان خواهند داد.

دیدار دو هفته آینده پرسپولیس برابر راه آهن، چالش جذابی را پیش روی دایی خواهد گذاشت. حمید استیلی در صورت شکست دادن پرسپولیس در این مسابقه، می تواند کمک شایانی به دوست اش در هیات مدیره سرخپوشان برای تکمیل کردن پروسه عبور از دایی بکند. نکته آشکار در این ماجرا اما این است که سرنوشت دایی در درجه اول در دستان خود اوست و پیروزی پرسپولیس در هفته های پیش رو می تواند جای پای او را در تیم محکم کند. حتی اگر سیاسی با مورینیو و گواردیولا ملاقات کرده باشد!

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها