وزیر دادگستری درباره بازگشت اموال بابک زنجانی گفت: هر سرنخی به دست آوریم، پیگیری می‌کنیم و هرحسابی که این فرد در داخل یا خارج کشور داشته باشد چه قطعی و چه مشکوک، تعقیب می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۷۴۳

به گزارش واحد مرکزی خبر، مصطفی پورمحمدی در حاشیه مجلس ختم پدر ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پرسشی درباره جلسه‌ای که معاون اول رئیس‌جمهور با مسئولان قضایی برای بازگشت اموال بابک زنجانی داشت، گفت: پرونده به صورت مرتب پیگیری و گزارش‌دهی می‌شود و هر دو هفته یک‌بار جلسه در سطح سه قوه و در سطح کارشناسان و مسئولان قضایی به صورت مرتب برگزار می‌شود. پورمحمدی گفت: بنابراین اموال قابل فروش را برای فروش گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم حقوق بیت‌المال بازگردد. وزیر دادگستری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره بدهکاران بانکی که اسامی آنان از سوی دولت اعلام شده، پرسید که وی در پاسخ گفت: در این خصوص همکاری خوب و پیوسته‌ای داریم و کار می‌کنیم و تلاش بانک‌ها و سازمان ثبت، جدی‌تر شده است و از طرق مختلف حتی قبل از اجرای مراحل قضایی، موضوع پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: اکنون داریم معوقات را برمی‌گردانیم که البته باید بین معوقات تفکیک قائل شویم و این‌که تولیدکنندگان چه معوقاتی دارند.

وزیر دادگستری درباره تخلف برخی کارخانه‌های لبنیات در استفاده از روغن پالم گفت: در این خصوص از طریق وزارت بهداشت، موضوع پیگیری می‌شود و کارخانه‌هایی را که تخلفشان مشخص شده، قطع تولید و جریمه می‌کنیم و دولت در این خصوص موضوع را پیگیری می‌کند.

نامه درخواست پرداخت بدهی‌های زنجانی روی میز سیف

در همین حال خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران که ادعایش درباره اعلام آمادگی یک ایرانی مستقر در خارج از کشور برای پرداخت کل بدهی‌های بابک زنجانی خبرساز شده‌، این بار اعلام کرد که با رئیس کل بانک مرکزی در این باره مذاکره کرده است.

حمید حسینی در گفت‌وگو با آنا ‌با اشاره به این‌که این نامه به دادستانی منتقل و دادستانی نامه را برای بررسی به بانک مرکزی فرستاده‌، گفت: من نامه درخواست این فرد را دارم و می‌دانم که این نامه به دست رئیس کل بانک مرکزی رسیده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها