امام جمعه مشهد در جمع خبرنگاران:

سخن رئیس جمهور خلاف قرآن بود

امام جمعه مشهد در رابطه با سخنان رئیس جمهور خطاب به منتقدان گفت: رئیس جمهور منتقدان مذاکرات هسته‌ای را بزدل خواند و اعلام کرد آنان ترسو هستند اما این حرف او خلاف قرآن است.
کد خبر: ۷۰۵۴۱۱
سخن رئیس جمهور خلاف قرآن بود

به گزارش مهر، آیت‌الله احمد علم‌الهدی، بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بسیج اساتید و نخبگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطرح کردن مساله تفکیک جنسیتی نوعی بی احترامی به طرح تکریم زنان است و باید اقدامی که شهرداری تهران انجام داده را تکریم بانوان دانست.

وی ادامه داد: اختلاط زن و مرد به امنیت و عفت بانوان ضربه می زند و در این راستا برای پیشگیری از آسیب‌پذیری باید مانع اختلاط زن و مرد شد.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه مساله حجاب مساله​ای فرهنگی و بی‌حجابی، ناهنجاری است، افزود: عرصه فرهنگی به حوزه امنیتی مشابهت دارد و ضرورت برقراری امنیت در جامعه این است که افرادی که امنیت را مختل می‌کنند آزاد نباشند.

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: امروز اگر در عرصه فرهنگی، ناهنجاری‌های آزاد باشد، فعالیت‌های فرهنگی اثباتی به نتیجه نمی‌رسد و از ابتدای انقلاب تا به امروز هرگاه می‌گوییم جلوی بدحجابی گرفته شود می‌گویند این یک مساله فرهنگی است در حالی‌ که این یک ناهنجاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با سخنان رئیس جمهور خطاب به منتقدان گفت: رئیس جمهور منتقدان مذاکرات هسته‌ای را بزدل خواند و اعلام کرد آنان ترسو هستند اما این حرف او خلاف قرآن است، زیرا در قرآن آمده هر که خوف خدا داشته باشد جایگاهش بهشت است.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: بی تردید اینکه ما با سرسخت‌ترین دشمنان خود مذاکره کرده و منافع و حقوق ملت و سرنوشت اسلام را روی میز می‌گذاریم، ترس دارد و افرادی که در موضع تقوا قرار دارند از این امر می ترسند و بنده هم نسبت به این موضوع ترسی ناشی از تقوا دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها