توکلی‌شهمیرزادی از قائمشهر: پارک فدک قائمشهر از ساعت 7 بعدازظهر به بعد محل تاخت‌وتاز موتورسواران می‌شود و همین امر آسایش را از مردم استفاده‌کننده از این پارک می‌گیرد. از مسئولان امر می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۶۹۷۳۷۰

رستگار از تهران: از مسئولان نیروی انتظامی می‌خواهیم به وضع اسفبار پارک شهدای گمنام واقع در خیابان خاوران، خیابان شهید اعظم نظامی رسیدگی بیشتری کنند، زیرا وجود اراذل و اوباش که هر روز نیز تعداد آنها افزایش می‌یابد، باعث سلب آسایش مردم منطقه شده است.

محبی از کرج: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به بانک‌های عامل اعلام کنند وام‌هایی را که برای تبدیل خودروهای فرسوده ارائه می‌دهند، با شرایط آسان‌تری پرداخت کنند.

جمعی از شهروندان از بومهن: چرا هر روز از 8 صبح آب و برق در بومهن قطع می‌شود؟

جوابیه: در پی درج پیامی در شانزدهم تیر ماه تحت عنوان «قطع مکرر آب در شهر پاکدشت» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش دمای هوا، مصرف مشترکان آب شهر پاکدشت تا حد زیادی افزایش یافت و همین مساله سبب افت فشار شبکه آبرسانی شد. لازم به توضیح است که با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت در شهر پاکدشت مشکل برطرف شده و آبرسانی به شهروندان پاکدشت به‌صورت مطلوب انجام می‌شود.

روی خط 162

یک شهروند از لردگان: تلویزیون، یخچال و وسایل برقی ما در منطقه فلارد در شهرستان لردگان بدلیل ضعیف بودن برق می‌سوزد.

یک شهروند از ابهر: کارگر باربری در شهرداری ابهر هستم که بیمه تامین اجتماعی مرا بعد از شش سال قطع کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها