متهمان، مالباخته و خانواده‌اش را پس از سرقت در خانه محبوس کرده بودند

نقابداران مسلح 100 میلیون تومان طلا دزدیدند

دو مرد نقابدار مسلح که با ورود به خانه یک مرد خوزستانی و محبوس کردن او و خانواده‌اش، بیش از یکصد میلیون تومان طلا از آنها دزدیده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۵۱۱۳

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به جام‌جم گفت: هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایتی عنوان کرد من و خانواده‌ام در خانه بودیم که زنگ در به صدا درآمد. وقتی دم در رفتم، ناگهان دو مرد که نقاب به چهره داشتند و مسلح بودند به زور مرا هل داده و وارد حیاط شدند.

سرهنگ خواجوی افزود: شاکی در اظهاراتش گفته بود آنها تهدیدم کردند اگر فریاد بزنم مرا خواهند کشت. سپس همراه من وارد خانه شدند و با بستن دست و پای من و اعضای خانواده‌ام، ما را در یکی از اتاق‌ها محبوس و با سرقت طلا و جواهرات به ارزش یکصد میلیون تومان، یک دستگاه دوربین عکاسی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه فرار کردند.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان مسلح آغاز شد تا این که ماموران با تحقیقات از همسایه‌های شاکی متوجه شدند، آنها چند روز پیش از سرقت دو مرد را دیده‌اند که در نزدیکی خانه مالباخته پرسه می‌زدند. با جمع‌بندی این اطلاعات ماموران احتمال دادند آن دو مرد در این دزدی مسلحانه نقش داشته باشند.

خواجوی خاطرنشان کرد: در این مرحله با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو مظنون سرقت، مشخص شد تصاویر آنها به دو متهم سابقه‌داری شباهت دارد که تصاویرشان در بانک مجرمان پلیس آگاهی ثبت شده است. بنابراین آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و دو روز پیش با شناسایی مخفیگاهشان ماموران وارد این محل شده و هر دو را درحالی دستگیر کردند که چند نقاب، چاقو، مقادیری از طلاهای سرقتی، گوشی تلفن همراه و دوربین فیلمبرداری همراه یک قبضه سلاح از آنجا کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به جرمشان که سرقت از خانه شاکی با زور و تهدید بود، اعتراف کردند و گفتند علاوه بر این دزدی مسلحانه با سد کردن راه مردم در دیگر محله‌های شهر به زور و تهدید به مرگ، اموال، پول و گوشی‌هایشان را دزدیده‌اند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات پلیس برای برملا شدن دیگر جرایمشان و دستگیری همدستان احتمالی آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها