محدودیت های ترافیکی جاده های استان مازندران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر روز چهارشنبه18 تیرماه تا ساعت24 روز جمعه 20تیرماه ماه خبر داد .
کد خبر: ۶۹۳۸۵۲
محدودیت های ترافیکی جاده های استان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، از روز چهارشنبه 18 تیرماه تا پایان روز جمعه 20تیرماه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه 20تیر ماه در کلیه محورهای کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس، ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی و کامیون از محور کندوان کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 20تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد، ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.


سرهنگ محمد نژاد همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثناء کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه از این محور ممنوع می باشد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: در محور فیروزکوه هم تردد انواع تریلی به استثناء تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

تلفن 2182934 با پیش شماره 0151 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مازندران بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز در خصوص وضعیت راه های استان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها