نمایشگاه‌های طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان از چهارم تیرماه تا ششم مردادماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۶۷۷۲

به گزارش مهر، این اقدام در جهت کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام پر مصرف در این ایام و تنظیم بازار کالاهای اساسی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش؛ اقلام عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با عنوان طرح ضیافت شامل مواد پروتئینی مشتمل بر گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، خرما، انواع شیرینی‌جات، لبنیات شامل شیر، کره، خامه، ماست، پنیر و حبوبات، عسل، ماهی، چای، برنج، روغن نباتی و شکر خواهد بود.در این جهت تلاش می‌شود تا با استفاده از توان اجرایی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، لبنی، پروتئینی، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار و غرفه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب به عرضه محصولات حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار اقدام کنند.

براین اساس؛ سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با اتخاذ هماهنگی لازم با اتحادیه‌های صنوف تولیدی و توزیعی در این طرح فعال هستند.همزمان با برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت، برگزاری جشنواره و فروش فوق‌العاده اقلام پرمصرف در این ایام از سوی سازمان‌های صنفی نیز از دیگر اقداماتی است که برگزار می‌شود.

براین اساس در شهرستان‌هایی که امکان برگزاری نمایشگاه میسر نیست، توزیع کالاهای طرح ضیافت، استفاده از میادین میوه و تره‌بار و واحدهای صنفی منتخب که از شرایط لازم برخوردار باشند، در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها