سیدجلال حسینی یکی از ارکان دفاعی ایران است. در بازی مقابل آرژانتین او روز سختی را مقابل یکی از قوی‌ترین خطوط حمله جهان دارد.
کد خبر: ۶۸۶۲۷۵

حسینی درباره بازی با نیجریه گفت: بازی برابر نیجریه بسیار خوب و سخت بود. با توجه به این‌که دو اردوی خوب در آفریقا و اتریش داشتیم و همچنین تمرینات ویژه‌ای که در اردوها برگزار کردیم ما را به آمادگی بالایی رساند و در کنار آن فیلم‌های زیادی را آنالیز کردیم، فکر می‌کنم بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم و با دوندگی و انسجامی که وجود داشت یک امتیاز را به‌دست آوردیم.

وی درخصوص تیم نیجریه گفت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های حاضر است و بسیار قدرتی بازی می‌کند. با توجه به این‌که خیلی فرصت‌ها را از دست دادیم و نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم، اما در مجموع برابر نیجریه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. حسینی درباره عملکردش در دیدار نیجریه گفت: همه شاهد بودند که دفاع تیمی باعث شد تا عملکرد خوبی داشته باشیم. با دوندگی هافبک‌ها و فورواردها توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم که همه به هم کمک کردیم و با توجه به این‌که فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت، یک امتیاز این بازی را گرفتیم. وی درخصوص دیدار برابر آرژانتین گفت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیاست که با فوق‌ستاره‌هایش در جام جهانی حضور دارد و مدعی قهرمانی است. ما نیز با تمرکز تیمی که داریم، تلاش می‌کنیم تا طبق خواسته کرش و کادر فنی در زمین بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

حسینی در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: از تمام هوادارانی که ما را چه در اتریش و چه در برزیل حمایت کرده و می‌کنند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با انجام بازی‌های مطلوب نماینده خوبی برای ایران باشیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها