حاضریم برای رضایتنامه خانزاده پول بدهیم

وقتی باجناق های فوتبال برای یکدیگر آرزوی موفقیت می کنند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد تحت هیچ شرایط برای فروش محسن مسلمان با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره نخواهند شد.
کد خبر: ۶۷۹۲۲۵
وقتی باجناق های فوتبال برای یکدیگر آرزوی موفقیت می کنند

سعید آذری پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حضورم در باشگاه پرسپولیس دلیل خاصی نداشت. آمده بودم که به آقای رحیمی سر بزنم.

وی در خصوص اینکه چه سرنوشتی در انتظار بازیکنانی از دو تیم است که به صورت قرضی در پرسپولیس و ذوب‌آهن بازی می‌کنند، گفت: خانزاده بازیکن پرسپولیس است و این باشگاه باید در مورد آن تصمیم بگیرد. مسلمان هم بازیکن ذوب‌آهن است و از روز گذشته تمرینات خود را در کنار دیگر بازیکنان تیم ما آغاز کرده است.

وی ادامه داد: همین جا اعلام می‌کنم در خصوص محسن مسلمان هیچ مذاکره‌های انجام نمی‌دهیم اما قاسم حدادی‌فر بازیکن آزاد است و می‌تواند از ذوب‌آهن جدا شود.

آذری در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر اینکه در صورت جدایی حدادی‌فر و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس طلب او پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: حدادی‌‌فر هم مانند دیگر بازیکنان ذوب‌آهن مطالباتی دارد که سعی می‌کنیم تا آخر خرداد آن را تسویه کنیم.

وی از تمایل باشگاه ذوب‌آهن برای جذب محمدرضا خانزاده یاد کرد و گفت: ما برای جذب خانزاده به باشگاه پرسپولیس نامه رسمی زدیم و این بازیکن را می‌خواهیم. اگر خانزاده به ذوب‌آهن آمد قدمش روی چشم ما چون هم بی‌حاشیه است و هم از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

آذری ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم برای محسن مسلمان هیچ مذاکره‌ای انجام نمی‌دهیم اما حاضریم برای جذب محمدرضا خانزاده پول رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه پرسپولیس بدهیم.

وی ضمن بیان اینکه باشگاه ذوب‌آهن تا به امروز با محمدباقر صادقی، حق‌وردی و کارلوس عقد و تمدید قرارداد کرده، درباره سقف بودجه 15 میلیاردی که سازمان لیگ برای باشگاه‌ها در نظر گرفته است، اظهار داشت: با سقف بودجه 15 میلیارد هیچ مشکلی نداریم، چون سال گذشته هم 11 میلیارد و 180 میلیون هزینه کردیم.

آذری درباره اینکه آیا ذوب‌آهن به شرایط ایده‌الش برمی‌گردد،گفت: دو فصل را با خاطرات بد پشت سر گذاشتیم اما می‌خواهیم با توجه به قدرت فنی گل‌محمدی و بازیکنان جوانی که داریم به شرایط ایده‌آل برگردیم. همانطور که قبلاً اعلام کردم با یک برنامه سه ساله به سطح اول فوتبال ایران برمی‌گردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باجناقش (علیرضا رحیمی) می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد اظهار داشت: اگر شما (‌خبرنگاران) بگذارید بله!(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها