روش تشخیص خطای صفحه آبی مربوط به ایراد حافظه رم و کارت گرافیک در رایانه

نجات رایانه از مرگ آبی

به‌روزرسانی خودکار درایورها

گاهی اوقات مشکلاتی برای رایانه پیش می‌آید که به هیچ‌وجه منطقی به‌نظر نمی‌رسد. اگر کمی با این مشکلات دست و پنجه نرم کنید، متوجه خواهید شد که در بسیاری از موارد مشکلاتی که هم به سخت‌افزار رایانه مرتبط می‌شوند و هم به نرم‌افزار، فقط یک دلیل دارند! آن دلیل نیز مربوط به واسطه میان سخت‌افزار و نرم‌افزار است.
کد خبر: ۶۷۷۵۰۹

این واسطه‌ها که به درایور معروفند موجب می‌شود تا شما یک قطعه سخت‌افزاری را به دستگاه شناسانده و از امکانات آن در سیستم‌عامل بهره‌مند شوید. گاهی اوقات این درایورها باگ‌هایی دارند که از سوی سایت‌های سازنده آنها به‌روز می‌شوند، اما این به‌روزرسانی‌ها از دید کاربران مخفی مانده و مشکلات برای کاربران باقی می‌ماند. نرم‌افزار IObit Driver Booster برای عملیات به‌روز رسانی خودکار طراحی شده است. به کمک این نرم‌افزار و با استفاده از یک کلیک ساده ماوس می‌توانید همه درایورهای نیازمند به‌روزرسانی را مشخص و اقدامات لازم را برای دانلود و به‌روزرسانی آنها انجام دهید.

این نرم‌افزار علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات رایج در رایانه‌ها، راه‌حل‌های بسیار خوبی را برای بازیخورها در خود جای داده؛ زیرا با بهینه‌سازی درایورهای شما، بیشترین میزان بهره‌وری از دستگاه را هنگام اجرای بازی‌های رایانه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه کاملا رایگان و بدون محدودیت این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در ویندوزهای اکس‌پی، ویستا، 7 و 8 از لینک زیر قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www.iobit.com‌/‌driver-booster.php

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها