بازدید روحانی از نمایشگاه بازار فیلم اسلامی/ تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در حاشیه هفتمین اجلاس مجمع رادیو و تلویزیون های اسلامی، در بدو ورود خود به مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما از پنجمین بازار فیلم اسلامی بازدید کرد.
کد خبر: ۶۷۷۴۵۷
بازدید روحانی از نمایشگاه بازار فیلم اسلامی/ تصاویر

در پنجمین دوره بازار فیلم اسلامی 113 موسسه تولیدی و شبکه تلویزیونی محصولات خود را ارایه کرده اند.

20
کشور از جمله، ایران، عراق، کویت، لبنان، مصر، بحرین، هلند، انگلیس، امارات عربی متحده، اردن، تاجیکستان، فلسطین، عربستان، پاکستان، سوریه، هند، ایتالیا، یمن و افغانستان آثار خود را در بازار فیلم اسلامی ارایه کرده اند.

/Media/Image/1393/03/04/635366230316025473.jpg

همچنین 6 شبکه تلویزیونی و 27 موسسه تولید برنامه از ایران، 53 شبکه تلویزیونی از کشورهای یاد شده و 27 شرکت فیلمسازی از کشورهای اسلامی در پنجمین بازار فیلم اسلامی با بیش از 720 اثر تلویزیونی، حضور خواهند یافت.

این بازار فیلم به عنوان بازار بین المللی آثاری را در قالب های مستند، فیلم سازی، کودک، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تاریخی، ارائه می کند.

هفتمین اجلاس مجمع رادیو تلویزیون های اسلامی با حضور220 عضو مجمع از 36 کشور جهان امروز با حضور رییس جمهوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز بکار کرد.

این اجلاس امسال با شعار «رسانه های بیداری، صدای مقاومت و رویارویی با فتنه مذهبی» همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شد. (خبرگزاری ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها