ازدواج‌های آسان در رادیو تهران

برنامه «میثاق» امروز از ساعت 11 به مدت یک ساعت در رادیو تهران، موضوع ازدواج‌های آسان و بادوام را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۰۶۰
ازدواج‌های آسان در رادیو تهران

اکبر محمدی‌خانی، مدیر گروه خانواده و اجتماعی رادیو تهران در این باره گفت: برنامه جدید میثاق یک برنامه مشاوره‌محور با موضوع ازدواج و طلاق است و ماموریتش ارائه مشاوره در جهت شکل‌گیری ازدواج ‌ آسان اما بادوام است.

در این برنامه، مهارت حل مسائل بین زوجین و برجسته‌سازی ارزش‌ها و ملاک‌های واقعی انتخاب همسر آموزش داده می‌شود و راه‌های سازگاری و سلوک زندگی و گاهی هم مشاوره‌های حقوقی برای جلوگیری از فروپاشی یک زندگی ماموریت‌های این برنامه است.بخشی از برنامه نیز به مشاور حقوقی اختصاص یافته است، یکی از قضات بازنشسته دستگاه قضایی در برنامه حاضر است و به پرسش‌های حقوقی شنوندگان پاسخ می‌دهد. (روزنامه جام جم)

الکس فرگوسن در رادیو ورزش

برنامه کتاب گویای رادیو ورزش از امروز «کتاب زندگی من» نوشته الکس فرگوسن را روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند از روز چهارشنبه ساعت 18 و 15دقیقه کتاب زندگی من را با صدای محمد درخشنده گوش بدهند. همچنین برنامه «15دقیقه توقف» امروز با هدف آشنایی با سبک زندگی ورزشکاران ایرانی پخش می‌شود. عوامل این برنامه با حضور در منزل قهرمانان و ورزشکاران با آنها گفت‌وگو می‌کنند.

مهارت فرزندپروری در رادیو سلامت

مدیر شبکه رادیویی سلامت از تولید برنامه‌های رادیویی با موضوع مهارت‌های فرزندپروری در قالب‌های مختلف طنز، نمایش، گزارش و... خبر داد.

علیرضا بهفر، مدیر شبکه رادیویی سلامت با اعلام این خبر گفت: هنر رسانه در انتقال پیام است و پیامی اثرگذار است که غیرمستقیم ارائه شود تا بتواند در رفتار مخاطبان تغییر ایجاد کند.

منوچهر هادی در رادیو نمایش

برنامه دیالوگ امروز در رادیو نمایش به بهانه اکران «زندگی جای دیگری است» با منوچهر هادی، کارگردان سینما گفت‌وگو می‌کند.

در این برنامه درباره تنگناهای تولید خصوصی در سینمای ایران گفت‌وگو می‌شود. برنامه دیالوگ به سردبیری و اجرای ایوب آقاخانی ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود. همچنین از امروز پخش سریال اشک‌ها و لبخندها به کارگردانی حسن فتحی از ساعت 8 صبح از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها