تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا را با بردی مقتدارنه آغاز کرد.
کد خبر: ۶۶۸۸۶۲
آغاز پرقدرت ایران با گلباران اندونزی

تیم ملی فوتسال کشورمان که در گروه B مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی همگروه است،‌ در نخستین دیدار خود در این مسابقات با برتری پنج بر یک از سد حریف خود اندونزی گذشت.

علی صمیمی، فرهاد توکلی، حسین طیبی، اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی، پنج بازیکن آغازکننده ایران در این بازی بودند. اندونزی بازی را تدافعی آغاز کرد و حملات تیم کشورمان در دقایقی ابتدایی بی‌نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 8 حسین طیبی توانست دروازه این تیم را باز کند. در نیمه نخست بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران یک بار هم تیر دروازه حریف خود را به لرزه درآورد و چندین موقعیت گلزنی را از دست دادند. وفایی، حسن‌زاده و طاهری از جمله بازیکنانی بودند که چند بخت ایده‌آل گلزنی را هدر دادند.

بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر ایران رو به اتمام بود که فرهاد توکلی در دقیقه 17 گل دوم را وارد دروازه حریف کرد. این شروع آتشبازی بازیکنان ایران بود و توکلی و حسن‌زاده بلافاصله گل‌های سوم و چهارم تیم کشورمان را به ثمر رساندند. البته بازیکنان اندونزی هم در این نیمه فرصت‌هایی برای گلزنی کسب کردند که ناکام ماندند.

در نیمه دوم ایران که برتری خود را به حریف تحمیل کرده بود به اداره بازی پرداخت اما "بابتی" توانست برای اندونزی گلزنی کند. با این حال طیبی یک گل دیگر برای ایران به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با برتری 5 بر یک ایران خاتمه یافته و شاگردان خسوس گام اول را محکم بردارند.
(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها