ادامه رای گیری برای انتخاب برترین قاره زرد

علی دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا شد؟

باور اینکه علی دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا به شمار می رود کمی مشکل است اما این اتفاقی با نظر کاربران سراسر جهان در حال افتادن است.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۱
علی دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا شد؟

سایت جام جم ورزشی - نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا همچنان ادامه دارد. 15 بازیکن در این لیست قرار گرفته اند از جمله سه بازیکن ایرانی به نام های علی دایی، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزی. البته به لیست منتخبی که گردانندگان سایت برای انتخاب برترین تاریخ آسیا ارائه داده اند ایراداتی وارد است، ایراداتی مثل غیبت بازیکنانی چون کریم باقری و علی کریمی.

با تمام این ایرادات یکه تازی بی رقیب علی دایی در این لیست بسیار جالب توجه است. در حالی که رای گیری مزبور همچنان ادامه دارد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و آقای گل جهان با 86 درصد یکه تاز است. خیلی جالب است بدانید که در این لیست کاگاوا ستاره ژاپنی منچستریونایتد یا پارک جی سونگ کره ای که برای منچستر یک ستاره به تمام معنا بود حتی به اندازه یک دهم علی دایی رای ندارند. هیده توشی ناکاتی ژاپنی هم که سه بار مرد سال فوتبال آسیا شد نیز 80 درصد رای کمتر از علی دایی دارد.

گویا در این نظرسنجی گلزنی های یک بازیکن برای احراز عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا بیشتر مد نظر بوده است. به هر حال یکه تازی علی دایی در این نظر سنجی خوشحال کننده است. بد نیست بدانید خداداد عزیزی و مهدی مهدوی کیا در این نظر سنجی کمتر از 3 درصد رای دارند. برای رای دادن به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا می توانید به این سایت بروید:

http://andrzejpavlov.hubpages.com/hub/Top-15-Asian-Football-Players-Ever

این هم از آخرین نتیجه نظرسنجی:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
alksj
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
سایت جام جم ورزشی همیشه عداوت خود را به علی دایی نشان داده. پر افتخار ترین فوتبالیست تاریخ ما در حال تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست تاریخ آسیاست ولی شما یه جوری گزارش می نویسید انگار علی دایی لایق این عنوان نیست. تنگ نظری تا كی؟
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
تبریك به دایی به خاطر گلهایی كه زده و مردم را شاد كرده و تبریك به محمد مایلی كهن كه فوتبال را سر سفره ها ی مردم آورد . علی دایی را به تیم ملی دعوت و وی را در تركیب اصلی قرار داد و هر چه پنالتی و كاشته بود دستور می داد تا دایی بزند و آمار گلهایش را بیشتر و بیشتر تر كند و بهترین گل زن تاریخ فوتبال دنیا شود پس اول به پاكترین و سالم ترین و فنی ترین و جسور ترین و شجاعترین و راستگوترین و تنهاترین مربی ایران و البته مربی و استاد و معلم علی دایی كه 50 در صد از موفقیتهایش را مدیون حاج محمد مایلی كهن است؛ تبریك می گویم .
رامین
United States
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
دایی فقط در ایران و آن هم از سوی شما اصحاب رسانه نادیده گرفته میشه وگرنه همه عاشقان فوتبال می دانند كه او بود با حضور موفقش در اروپا زمینه ساز حضور بازیكنان آسیایی همچون ناكاتا و پارك جی سونگ و كاگاوا در اروپا را فراهم كرد. از یاد نبرده ایم گل های او در استمفوردبریج سن سیرو. او افتخار فوتبال آسیاست.
قادر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
۰
۰
بابا اینها سایت مربوطه رو فیلتر كرده اند كههههههههههههههههههههههههههه
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
آخه انصاف ووجدان هم خوب چیزیه. مسلمونای ایرانی كه ادعای راستی ودرستی دارید.واقعا علی دایی ازنظر فوتبالی بهترازپارك جی سونگ یا هیده توشی ناكاتا یا شونسوكه ناكامورا یا حتی علی كریمی وكریم باقری خودمونه؟!! بابا یه زمانی یه سری آدم سیاسی وورزشی بنا به مصالح مملكت باید یك فرد سختكوش وتحصیل كرده روبه عنوان الگووستاره ورزشی ایرانیها معرفی كرده وبزرگش میكردن كه ازشانس واقبال بلنداین آقا قرعه به نام علی دایی افتاد.آره آدم متعصب وسختكوشی بود ولی نه انقدر كه شما بادش می كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها