رحمتی: اشتباه کردم اما نخواستند باشم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: برخی نزدیکان کارلوس کرش باعث خداحافظی او از تیم ملی شدند؛ موضوعی که او نیز خیلی زود از این تصمیم خود پشیمان شد.دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که در پایان مسابقه استقلال با الریان با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازگشت او به تیم ملی صحبتی شده است، خاطرنشان کرد: هیچ صحبتی با من برای بازگشت به تیم ملی نشده است.
کد خبر: ۶۶۶۹۱۴

77 بازی ملی رسمی انجام دادم که در تمام آنها با جان و دل در زمین حاضر شدم. در یک مقطع زمانی گفتم شاید نتوانم در اردو باشم و چند روزی استراحت کنم، اما اعلام کردند رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرده است.رحمتی یادآور شد: بیرون ماندن من از تیم ملی در سه بازی آخر به خاطر برخی از اعضای فدراسیون بود. به جای من نامه‌ای امضا کردند و به کرش دادند. وقتی آخرین نامه‌ای که می‌خواستند به دست کرش برسانند به دست من هم رسید با دیدن شرایط و نامه‌ به آقای کفاشیان گفتم ماجرای این نامه چیست که او اعلام کرد ما دیگر نامه شما را امضا نمی‌کنیم.وی تاکید کرد: آنهایی که باعث دوری من از تیم ملی شدند، باید پاسخگو باشند. این افراد همان‌هایی هستند که وقتی قرار شد نامه را امضا کنم تا ساعت یک و 30 دقیقه بامداد من را معطل نگه داشتند.

آنها می‌گفتند کرش را پیدا نمی‌کنیم. در حالی که بعدا متوجه شدم همان آدم‌ها ساعت 14 عصر همان روز پیش کرش بودند و گفتند رحمتی برای امضای نامه نمی‌آید. آن دو سه نفر باید آن دنیا برای این کارشان جواب بدهند.

رحمتی ادامه داد: برخی دست‌های پشت پرده نمی‌خواست در تیم ملی باشم و این کارها را انجام دادند. من حاضر به عذرخواهی بودم و حتی در صداوسیما از مردم عذرخواهی کردم. متاسفانه نامه‌ای از طرف من به کرش دادند که در نهایت باعث شد آنها به هدفشان برای جدایی من برسند.

صحبت‌های رحمتی در حالی است که دیروز علی کفاشیان هم در واکنش به سخنان او گفت: ما همیشه از رحمتی دفاع کرده و می‌کنیم، اما اجازه دهید بعدا در این باره مفصل صحبت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها