به گزارش ایسنا، علیاصغر فانی در گردهمایی مشترک روسای امور اداری و تشکیلات و کارشناسان امور نقل و انتقالات آموزش و پرورش که روز گذشته برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح رتبهبندی معلمان در مجلس رای نیاورد، اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور، به دنبال آن هستیم که این طرح را در قالب لایحه تقدیم مجلس کنیم.
فانی با بیان اینکه 12 میلیون و 400 هزار دانشآموز در کشور مشغول تحصیل هستند، توضیح داد: از این تعداد یک میلیون نفر در مدارس غیردولتی و بیش از 11 میلیون نفر در مدارس دولتی تحصیل میکنند. یک میلیون معلم نیز در حال فعالیت در مدارس دولتی هستند که نسبت یک به 11 معلمان به دانشآموزان موضوع قابل پیگیری آموزش و پرورش است و ظرف چند سال آینده این رقم 11 به 12 و 13 میرسد و این امر به معنای بهرهوری در آموزش و پرورش است.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس ارتقای کیفیتبخشی آموزشی در آموزش و پرورش به دنبال افزایش بهرهوری نیروی انسانی هستیم و تا جایی که بتوانیم برای ساماندهی نیروی انسانی از مشارکتها استفاده کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
کاظم اولیایی در گفتوگو با جامجم از رفتارهای خارج از ادب و فرهنگ بعضی فوتبالیستها انتقاد کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد