زنان سرپرست خانوار در معرض تهدید

سایه آسیبهای اجتماعی بر سر زنان

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران، گفت: قصد داریم تا با همکاری کارآفرینان اجتماعی در مراکز مهارت آموزی کوثر شهرداری تهران زمینه اشتغال خانوادگی زنان سرپرست خانوار فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۶۵۶۸۶

جام جم سرا:

فهمیه فیروزفر با اعلام این خبر در پنجمین جشن یاران کوثر گفت: قرار است در سال جاری امکان اشتغال فرزندان زنان سرپرست خانوار را فراهم آوریم؛ البته به معنای اشتغال آنها در شهرداری تهران نیست چون در سازمانهای مختلف بحث تعدیل نیرو مطرح است و دراین شرایط باید تلاش کنیم که زمینه اشتغال آنان را در بازار فراهم کنیم.

به نقل از مهرخانه، وی با بیان اینکه در صورت وجود محبت در خانواده‌ها بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود، اظهارکرد: قصد داریم در سال آینده کتابی را با بهره‌گیری از نوشته‌های زنان سرپرست خانوار به چاپ برسانیم.
فیروزفر در پایان با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز مهارت آموزی کوثر در میمه افزود: این مرکز نخستین کوثر فرامنطقه‌ای شهرداری تهران است که در آن حدود 25 زن در رشته خیاطی فعالیت می‌کنند. در واقع تجربه مراکز مهارت آموزی کوثر نشان داده است که خوب کار کردن موجب می‌شود که عملکرد ما به عنوان یک الگو در کشور به اجرا درآید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها