دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت

راز جسد خونین دختر جوان فاش شد + عکس

راز مرد افغان که در جریان اجرای نقشه آزار و اذیت زن جوان او را به قتل رسانده بود، با کمک سگهای جسد یاب فاش شد.
کد خبر: ۶۶۱۵۲۷
راز قتل زن جوان از سوی مرد افغان

پنجم فروردین امسال فردی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه 36 ساله با خودرو پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج و دیگر به منزل بازنگشته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز رسیگی به پرونده ، مشخصات خودرو پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت ، خودرو پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری 162 فشم و به صورت رها شده کشف شد .

با توجه به کشف خودرو فقدانی در منطقه فشم ، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت، ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگهای آموزش دیده جسدیاب منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جستجو قرار داده و موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند .

با کشف جسد در داخل باغ ، نگهبان باغ به نام «سخی . ع» 35 ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار می گیرد .

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شده اما پس از بازرسی محل سکونتش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتول ، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

سخی که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده ، در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین متوجه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت .راننده خودرو به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به بازرسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم .

به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل ، با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید . به محض ورود مقتول به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتول با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد . در حالی که بسیار عصبانی شده بودم ، شال مشکی رنگی همراه زن جوان را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم . پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم . قصد داشتم تا خودروی زن جوان را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز ، مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و پرونده به همراه متهم برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
س
United States
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
... آمار جنایت این مهاجرین افغانی زیاد شده مسئولان عزیز بدون فوت وقت رسیدگی كنند . بی چاره خانم جوان چه گناهی داشته كه با وسوسه های این شیطان صفت به قتل رسیده ....
ناشناس
Canada
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
تا كجا باید این برادران افاغنه پیشروی كنند تا مسئولان چاره ای بی اندیشند.!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
لطف كنید این مفت خورهارو از مملكت بندازید بیرون.
عباس
United States
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
وقتی توی مملكت پر از اتباع افغانی است هم قانونی و هم غیر قانونی همین است , بیش از ٣٣ سال است كه اتباع افغان توی ایران جا خوش كردند و مسولین هم فقط وعده میدهند , باید خواست مردم ایران اجرا شود نه سازمانهای حقوق بشر بی بوته , آیا كشورهای اروپایی قبول میكنند این حجم از جمعیت افغانها را توی كشورشان راه دهند بیش از ۳/۵ میلیون افغانی توی ایران است كه برای امنیت , فرهنگ , اجتماع , اقتصاد ایران بسیار مضر هستند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
این فرد افغانی كه به صورت غیر مجاز وارد كشورمان شده ومرتكب جرم وجنایت شده ایا باز هم میخواهد وارد جامعه كشورمان شود كه این چنین صورت خودرا پوشاند كه كسی اورا نشاسد تاخجل زده نباشد واقعا صد افسوس
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
اگر ماشین خارجی داشت ،خراب نمی شد ...
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
ما باید از دولت پاكستان یاد بگیریم.تمامی افغانی های غیرقانونی رو از كشورش بیرون ریخت.یعنی ما كمتر از پاكستانیم.بریزید بیرون این افغانی ها رو.آخه تا كی می خوان تو ایران جنایت كنند.
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
بندازینشون بیرون اینا رو ... !!!
رضوان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
همشونو بیرون كنین
بانكی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
فقط میتونم بگم .متاسفم
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
ازنمایندگان محترم مجلس درخواست می كنیم طرحی جهت اخراج افغانها وكنترل مرزها تدوین كنند .چطورواسه رفتن به امریكا و اروپا باید سرمایه ببری ولی واسه اومدن به ایران ......؟ ی افغان واسه اجاره خونه اومده بودگفت هفته دیگه - جدیدا فامیلاشون هم واسه زندگی میان ایران- خونه بزرگ میخاست پر رویی تا چ اندازه تهرانیا میرن خارج افغانها جایگزین میشن
یی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
مقصر مسئولای ما هستند كه به اینا راه می دن
نوا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
آقای مسولین عزیز اگر خدایی ناكرده چنین اتفاق ناگواری برای یكی از اعضای خانواده یا فامیل خودتان رخ می داد باز هم اینقدر سهل انگاری را در مورد مرزهای پاكستان و افغانستان جایز میدونستید. ترانزیت این همه مواد مخدر، قاچاق و.....
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
باید سریع این پلید را اعدام كرد .تا عبرت بقیه افغانیهایی شوند كه مرتكب این جور جرم وجنایت می شوند .بابا این همه افغانی غیرقانونی كه مثل مور و ملخ از درو دیوار این مملكت بالا میرند و جلوی كار یكسری از مردم راگرفته اند و مرتكب خلافهای زیادی میشوند،باید فكری شود براشون
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
به یاد داشته باشید اگر فرصتی پیدا شود این برادران افغان مملكت را هم قبضه خواهند كرد همانطور كه در اوخر صفویه این اتفاق افتادبه وسیله اشرف افغان حالا خدا رحمت كند پدر نادر شاه را كه آنها را بیرون كرد و كسی هم در تاریخ یادی از او نمیكند خدمت شما عرض شود كه گول ظاهر این برادران را نخورید گرگ هستند در پوستین میش در ضمن تمام سوراخ و سنبه های مملكت را در این سی سال از خود ما ایرانی ها بهتر پیدا كرده و عده ای از آنها در آرامش كا مل برای سرویس های جاسوسی بیگانه مشغول جاسوسی هستند و ما هم بی خبر از همه جا خودی ها را به جای بیگا نگان تحت نظر قرار می دهیم در ضمن عده ای سرمایه دار هم چون از این برادرن افغانی بیگاری می كشند برای منا فع خودشان شاید شعار هایی هم به حمایت از آنها می دهند اما حقیقت این است كه مردم ایران هزینه سنگینی را برای حضور افاغنه در ایران پرداخت نموده اند
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
نظر من این است كه حالا كه دولت در این مسئله اینقدر كوتاهی میكند بهتر است خود ما مردم یك فكری بكنیم.خود من مدتی است با هركس كه سر بحث میشود اولین حرفم این است كه باید این افاغنه را ترد كنیم.نه بهشان مسكن و نه نان و نه كار و نه امنیت بدهیم.اخه خود ما هم مقصر هستیم.وقتی در یك محله یك نفر به خاطر منافع شخصی خود خانه به این بی فرهنگها اجاره میدهد همه باید جمع شویم و با او برخورد كنیم.و یا وقتی فلان شخص به همین دلیل افغانی به كشور وارد میكند باید او را به شدت تنبیه كنیم و... .ولی وقتی نه تنها با او برخوردی نمیكنیم بلكه بسیاری از كارهای كشور را به دست انها میدهیم و فرزندانشان را با فرزندان خودمان قاطی بازی و شوخی میكنیم باید هم از این حوادث ناگوار برنجیم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
آقا محمد نظر شما دیگه نژاد پرستانست .همه افغانی ها كه بد نیستند و صد البته نباید افغانی های دارای مجوز و قانونی را با كسانی كه مرتكب این جنایت ها میشن رو یكی دونست و بهشون توهین كرد.
خیلی از ایرانی ها غیرقانونی تو كشورهای دیگه زندگی می كنند؛ شما ناراحت نمیشی اگه یكی از اونها خلاف و جرمی مرتكب شده باش اما مردم اون كشور همه ما ایرانی ها رو به با چوب اون فرد خاطی بزنن ؟؟
یك شهروند تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
لطفا اینها را بیرون بریزید 8سا ل جنگیدیم كه اینجا را عربها نگیرند حالا ، افغانها دارند صاحب میشوند ترو خدا به فریاد برسید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها