اگر در سفرهایتان فقط به فکر تفریح و سرگرمی نیستید و می‌خواهید در کنار لذت از سفر به دانسته‌هایتان هم اضافه کنید، حتما پیشنهاد آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون را درباره سفر به تبریز جدی بگیرید.
کد خبر: ۶۵۸۱۷۸
جاذبه های تبریز به روایت آناهیتا همتی

او می‌گوید: «یکی از سفرهای جذاب و آموزنده من، سفر به تبریز بود. این شهر علاوه بر اینکه جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، اماکن فرهنگی و تاریخی را هم در خود جای داده است. شما در تبریز می‌توانید به دانسته‌های خودتان هم اضافه کنید. تالاب‌ها و مرداب‌ها، آبشار آسیاب خرابه، آبشار عیش‌آباد، تالاب قره‌قشلاق و روستای کندوان محل‌هایی هستند که می‌توانید در سفر به تبریز به این مکانها بروید و از جاذبه‌های گردشگری‌شان لذت ببرید، اما اگر می‌خواهید در این سفر به دانسته‌های تاریخی‌تان هم اضافه کنید، سری هم به خانه مشروطه، ارگ علیشاه، مسجد کبود و کلیسای سنت استپانوس بزنید. مقبره‌الشعرا هم یکی از اماکن جالب فرهنگی این شهر است.»

این بازیگر خوش سفر در ادامه تجربه‌هایش از سفر به تبریز می‌گوید: «یکی دیگر از جاذبه‌های شهر تبریز، بازار سنتی آن است. بازار تبریز بافت سنتی خودش را کاملا حفظ کرده و با چرخیدن در این بازار می‌توانید کاملا با بافت سنتی این شهر آشنا شوید.»

زندگی مثبت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها