نگاهی به جریان ملودرام سازی در تلویزیون در دهه های مختلف

بررسی 35 سال اشک و آه در تلویزیون

جدال هابیت‌ها همچنان ادامه دارد

پیشنهادهای تلویزیونی برای ششمین روز بهار

فیلم سینمایی سرزمین موعود به کارگردانی گاس ون سنت محصول 2012 آمریکا- امارات است و با نقش آفرینی مت دیمون و جان کراسینسکی، ژانری خانوادگی و ملودرام دارد.
کد خبر: ۶۵۷۹۲۳
پیشنهادهای تلویزیونی برای ششمین روز بهار

در پیشنهادهای تلویزیونی برای ششمین روز بهار، همان‌طور که دیروز گفتم، قطعا قسمت دوم از بخش نخست سه گانه «هابیت» پیشنهاد ویژه است. البته تصور من این بود که با توجه به منتظر شدن نسخه باکیفیت دومین قسمت این سه گانه با عنوان «هابیت؛ نابودی اسماگ» و وجود فرصت کافی برای دوبله آن، قرار است این فیلم از شبکه سه پخش شود که گویا این طور نیست و همان «هابیت؛ یک سفر غیرمنتظره» به دو بخش تقسیم شده که بخش اول آن امروز سه شنبه پخش شد و بخش دوم آن روز چهارشنبه پخش می‌شود. پس قسمت دوم هابیت یک را می‌توانید ساعت 11:15 چهارشنبه با دوبله‌ای با کیفیت از شبکه سه سیما ببیینید.

داستان این فیلم در سرزمین میانه و شصت سال قبل از داستان ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. قسمت‌هایی از فیلم نیز از ضمیمه‌ جلد سوم سه‌گانه‌ ارباب حلقه‌ها برداشت شده است. داستان این فیلم مربوط به بیلبو بگینز و دوستش گندالف جادوگر و سیزده دورف (کوتوله)، برای گذر از سرزمین میانه و بازپس‌گیری و احیای فرمانروایی دورف‌ها است.

* شبکه چهار سیما هم که معمولا جدول پخش منظمی داشت، برای فیلم سینمایی چهارشنبه اش یک تناقض دارد، برخی رسانه‌ها از «مرد یخی» به عنوان فیلم سینمایی چهارشنبه شبکه چهار یاد کرده‌اند و برخی فیلم «عشق قدیمی آقای مورگان» را، البته پایگاه رسمی شبکه چهار نام فیلم «سرزمین موعود» را برای فیلم سینمایی خود در ششمین روز بهار گنجانده است.

فیلم سینمایی سرزمین موعود به کارگردانی گاس ون سنت محصول 2012 آمریکا- امارات است و با نقش آفرینی مت دیمون و جان کراسینسکی، ژانری خانوادگی و ملودرام دارد. داستان درباره مرد فروشنده‌ای است که در روستایی نزدیک شهر زندگی می‌کند، او برای شرکت گاز کار می‌کند و آزمایشاتی را برای آن‌ها انجام می‌دهد که باعث یکسری تغییرات در زندگی او می‌شود. او قصد دارد زمین‌های مردم روستایی را به نفع شرکت بزرگ و چند ملیتی خریداری کند، اما بالاخره مردم روستا مقاومت کرده و این کمپانی را شکست می‌دهند. این فیلم را می‌توانید روز چهارشنبه ساعت 18:15 از شبکه چهار به تماشا بنشینید.

* شبکه یک هم که طبق معمول به هیچ کدام از برنامه‌هایی که قبلا ارایه داده بود پایبند نبوده و برای چهارشنبه نام فیلمی غیر از آن‌چه قبلا عنوان کرده بود را در جدول پخش خود گنجانده است. یک ماه و ده روز (لجباز) نام این فیلم ایرانی است که در مورد آن هم هیچ اطلاعاتی موجود نبود، غیر از این‌که تهیه‌کننده و کارگردان آن مجتبی یاسینی است. این فیلم را می‌توانید ساعت 16 چهارشنبه از شبکه یک ببینید.

پیشنهادهای چهارشنبه به ترتیب ساعت پخش:

1-هابیت؛ یک سفر غیرمنتظره (قسمت دوم) – ساعت 11:15 – شبکه سوم سیما – تکرار یک بامداد

3-یک ماه و ده روز – ساعت 16 – شبکه یک – تکرار 10 صبح پنجشنبه

4-سرزمین موعود – ساعت 18:15 – شبکه چهار

وحید تفریحی/ جیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها