دور جدید پیش فروش بلیت قطار از فردا

دور جدید پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از فردا ۲۸ اسفند آغاز می شود.
کد خبر: ۶۵۷۱۰۹
دور جدید پیش فروش بلیت قطار از فردا

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دور جدید پیش فروش بلیت قطارهای داخلی از 16 فروردین تا 10 خرداد از ساعت 8:30 صبح چهارشنبه درهمه مراکز مجاز فروش بلیت قطار و سایت اینترنتی http://ticket.rai.ir آغاز خواهد شد.

بلیت قطارهای بین المللی هم برای این دوره زمانی ساعت 11 صبح فردا در مراکز مجاز فروش بلیت قطار عرضه خواهد شد.

همچنین مدیرکل سیر و حرکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از کنترل و پایش برنامه حرکت قطارها برای اعزام بموقع از مبادی حرکتی همزمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

ابراهیم محمدی گفت: با توجه به دستور مدیرعامل و اهداف تعیین شده برای راه آهن همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، کیفیت بخشی و افزایش سرعت و ایمنی و همچنین افزایش کیفیت قطارهای مسافری در اولویت اول این حوزه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کیفیت بخشی علاوه بر سالن های مسافری و واگن ها، بحث حرکت و توقف قطارها بر اساس زمان بندی را در برمی گیرد، افزود: روزهای اخیر میانگین تاخیر قطارها از مبادی تهران و دیگر مناطق ها به کمتر از 30 ثانیه رسیده و بیش از 98 درصد قطارها در زمان مقرر حرکت کرده است.

محمدی اظهار داشت: با همکاری بخش های مختلف به ویژه مناطق و گروه مهندسی کنترل ترافیک راه آهن تلاش شده است اهداف اصلی راه آهن در جهت کیفیت بخشی و حرکت به موقع قطارها عملیاتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها