مدیر شبکه شما گـفت: برنامــــه «هفت ترانه» با تدارک بخش‌های ویژه به عنوان برنامه سال تحویل از شبکه شما پخش می‌شود. پخش این برنامه از ساعت 9 صبح بیست و نهم اسفند آغاز می‌شود و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۵۴۸۵۵
تحویل سال با «هفت ترانه» در شبکه شما

به گزارش روابط عمومی شبکه شما، مسعود احمدی در تشریح برنامه‌های نوروزی شبکه شما گفت: در ویژه‌برنامه «هفت ترانه» 14 مرکز برگزیده کشور در حوزه موسیقی در دو گروه هفت‌تایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی در توضیح اجرای این رقابت هنری گفت: در گروه اول که 9 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود، مراکز گلستان، بوشهر، سیستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، لرستان و زنجان با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم که از ساعت 15 تا 18 برگزار می‌شود، مراکز گیلان، هرمزگان، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و چهارمحال بختیاری رقابت می‌کنند. احمدی یادآور شد: از ساعت 18 تا 20 نیز شادترین موسیقی‌های محلی، سنتی و پاپ که در طول یک سال گذشته بالاترین آمار مخاطبان را از برنامه هفت ترانه کسب کرده‌ است، پخش می‌شود. مدیر شبکه شما افزود: از ساعت 20 تا 21 نیز برنامه حال و هوای سال تحویل خواهد داشت و ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار می‌کنیم. ساعت 21 تا 24 نیز برگزیده 14 مرکز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برنامه هفت ترانه در ایام نوروز، هر روز ساعت 18 و 45 دقیقه تا 20 و 45 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.احمدی از پخش جُنگ نوروزی با اجرای محمود شهریاری از چهلستون اصفهان خبر داد و گفت: این جُنگ از اول فروردین هر شب ساعت 23 از محل چهلستون اصفهان پخش خواهد شد.

سریال «رشید حرفه‌ای» در تعطیلات عید هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. این سریال در مرکز اصفهان تولید شده و داستان آن درباره رشید است که به همراه برادرش تلاش می‌کند تا مخارج مداوای برادر کوچکشان را تهیه کنند که در این مسیر گرفتار خلافکارانی می‌شوند و....

قدرت‌الله ایزدی، ‌چنگیز وثوقی، بتول شیرانی، سعید یاردوستی، امین زارع، ساسان حبیبی، اصغر مولایی، بهزاد محسنی، رزا حسینی، شمیلا تابش، سهیلا هادی‌زاده، فرامرز مهرجو و ‌زهرا فدایی در این سریال بازی می‌کنند.

احمدی از پخش فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور که در مرکز بوشهر تولید شده در روز بیست و نهم اسفند خبر داد و افزود: فیلم «تابستان طولانی» که در مرکز خراسان رضوی ساخته شده نیز در تعطیلات عید از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. از دیگر فیلم‌هایی که این شبکه برای پخش در نظر گرفته می‌توان به گنج پنهان کیش، تنهای تنهای تنها، دردسر طلایی، تبسم گرگ، پولکی، مهریه، سین هشتم، کفشاتو در نیار، سین نهم، زنگ حساب، سین دهم، ترس، یحیی، بابا بهار و یک ماه دوست داشتنی اشاره کرد.

وی زمان پخش فیلم‌های سینمایی این شبکه در ایام نوروز را هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه اعلام و تاکید کرد: اثر برگزیده بخش مستند جشنواره فیلم فجر با نام «در پناه بلوط» تولید استان ایلام روز اول فروردین پخش می‌‌شود و 18 مستند فرهنگی و 33 مستند محیط زیست از جمله قلعه لک‌لک‌ها، حیات وحش مازندران، آخرین بازمانده‌های یوز ایرانی، طبیعت وحش شمال غرب، رودخانه لیان، پرندگان در سرزمین برف و آفتاب، نوروز در دیباج دامغان، دیلمان بهشت نیاکان، سرزمین کهن، در جستجوی گوزن شمالی، جنگل ابر، نوروز در آذربایجان، وحوش 70 قله، آراز راه بی گرد و غبار، تالاب شادگان، آب و آداب، مینوتا، خاک و تات، نوروز در نئور، نفس‌های جنگل، پژواک سرزمین من، فرش لاجورد، اگرت، بهار می‌آید، نوروز پارسی، چوم، بدوار، صیدمروارید، پرواز در آب، سنگ‌ها و ماهی‌ها، جواهرات زنده و حیات وحش خراسان شمالی را برای پخش آماده کرده‌ایم.

مدیر شبکه شما اظهار کرد: برنامه اقلیم در 60 قسمت پنج دقیقه‌ای به معرفی زیبایی‌های شهرهای گردشگری کشور می‌پردازد و برنامه‌های کوتاه یک بار هم شده اینجا بیایید و برنامه شادمانه هم از دیگر برنامه‌های نوروزی شبکه شماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها