هلاکت ۱۷۵ تررویست در کمین ارتش سوریه

ارتش سوریه با گذاشتن کمین بر سر راه تروریست های مسلح در منطقه بحیره العتیبه بیش از ۱۷۵ تن از آنها را به صورت یکجا به هلاکت رسانید.
کد خبر: ۶۵۰۵۰۶
هلاکت ۱۷۵ تررویست در کمین ارتش سوریه

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، 175 تن از تروریست‌ها در کمین یگان های نظامی ارتش سوریه در منطقه بحیره العتیبه که به دروازه غوطه شرقی معروف است به هلاکت رسیدند.

این شبکه، تصاویری ویژه از صحنه های انفجار بمب های کارگذاشته شده در مسیر کاروان پیاده نظام تروریست ها که بالغ بر صدها تن هستند، به دست آورده است.

ایمن حلاوی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه با پخش تصاویر کاروان گروه های تروریست مسلح که به شکل جمعی در حال حرکت بودند گفت این افراد گام به گام به سمت قتلگاه خود پیش می روند، آنها در صدد هستند از تاریکی شب برای نجات خود از محاصره کشنده ارتش در اطراف غوطه شرقی استفاده کنند اما تاریکی شب نتوانست مانع از زیر نظر گرفته شدن و پایش دقیق حرکاتشان توسط عناصر نخبه ارتش سوریه بشود.

اینجا در منطقه بحیره العتیبه، کمینی محکم به اندازه یک هدف بزرگ که بالغ بر دویست عنصر مسلح از جبهه النصره و گروه موسوم به جبهه اسلامی، آماده شده است.

این یکی از بزرگترین کمین هایی است که تا کنون گروههای مسلح در آن افتاده اند.(در این لحظه با رسیدن کاروان تروریست های مسلح به نقطه مورد نظر بمب های کارگذاشته شده همزمان منفجر می شود و بیشتر آنها را متلاشی می کند)

این انفجار اکثریت افراد مسلح موجود در این کاروان را در برگرفت و پیش از آن که انفجار دوم رخ بدهد رگبار گلوله به پاکسازی باقیمانده آنها پرداخت (و ناگهان انفجار دوم رخ داد که تعداد دیگری از آنها را هلاکت رسانید).

گزارشگر شبکه المنار در ادامه افزود تعداد تروریست های به هلاکت رسیده در این کمین، بالغ بر 175 تن بود و تعدادی از آنها هم اسیر شدند. این یک دستاورد جدید و کم نظیر و ضربه ای دردناک بود که بخشی از وعده های ارتش سوریه مبنی بر آمادگی برای سناریوهای مطرح در جبهه جنوبی دمشق را نشان داد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها