در ادامه عملیات ارتش اعلام شد؛

کشته و زخمی شدن دهها تروریست در سوریه

چندین عملیات ویژه ارتش سوریه علیه گروه های مسلح به کشته و زخمی شدن دهها تروریست و انهدام چند انبار سلاح و مهمات در مناطق مختلف منجر شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۴۰
کشته و زخمی شدن دهها تروریست در سوریه

اعضای دو گروه تروریستی در عملیات یگان هایی از ارتش سوریه در منطقه الرحیبه و تقاطع جبعدین و الجبه و حوش عرب در حومه دمشق کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی به سانا (خبرگزاری رسمی سوریه) گفت: در این عملیات، دو دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنگین متعلق به تروریست ها منهدم شد.

همچنین دهها تروریست در عملیات های ویژه نیروهای ارتش سوریه در برخی روستاها و مناطق درعا، کشته و زخمی شدند.

سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد نیروهای ارتش، مخفگیاه های تروریست های وابسته به گروه موسوم به لواء المعتز بالله را در منطقه عتمان منهدم کردند که طی آن بسیاری از تروریست های مستقر در این اماکن از جمله فردی به نام غالب المصری یکی از سرکرده های آنها کشته شدند.

همچنین شماری از تروریست ها در عملیات ارتش سوریه در اطراف زندان مرکزی درعا کشته و زخمی و سلاح ها و مهمات آنها هم منهدم شد.

نیروهای ارتش همچنین در عملیات های خود علیه تروریست ها در حلب، شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یک موشک انداز و انبار مهمات آنها را هم منهدم کردند.

در عملیات ویژه نیروهای ارتش در منطقه مورک حماه، دهها تروریست کشته و زخمی و سلاح ها و مهمات آنها نیز منهدم شد.

این در حالی است که حملات تروریست ها به مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد و هشت شهروند سوری بر اثر شلیک خمپاره به مناطق مسکونی شهر جرمانا در حومه دمشق زخمی شدند.( تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها