هواداران استقلال در پایان بازی تیم‌شان مقابل الشباب با یکدیگر درگیر شدند.
کد خبر: ۶۵۰۰۴۸
درگیری تماشاگران استقلال بر سر سیاوش اکبرپور

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و الشباب عربستان از ساعت 19:30 امروز به مصاف هم رفته‌اند و این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک به سود تیم عربی به پایان رسید.

حاشیه‌های نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

بازیکنان الشباب عربستان بعد از رسیدن تیم‌شان به گل اول، کنار پرچم کرنر حلقه شادی تشکیل دادند اما در این میان هواداران با فریادهای خود می‌خواستند جلوی وقت‌کشی آن‌ها را بگیرند.

گوینده ورزشگاه ابتدا بازیکن الشباب را به زبان فارسی و آن هم به اشتباه اعلام کرد اما بعد از تذکر ناظر بازی در ادامه، تعویض‌ها را به دو زبان فارسی و انگلیسی اعلام کرد.

ورود خسرو حیدری بعد از مدت‌ها مصدومیت به بازی با تشویق هواداران همراه بود.

امیر قلعه‌نویی بعد از به هدر دادن توپ توسط آرش برهانی، به شدت عصبانی شده و به نیمکت اشاره کرد تا بازیکن دیگری را آماده بازی به جای او کند. دو دقیقه بعد تونی جای برهانی را در زمین گرفت.

امیر قلعه‌نویی بعد از به زمین افتادن محمد قاضی در محوطه جریمه، اعتراض شدیدی به داور کرد. او که با حرکاتش التهاب را به نیمکت تیمش نیز وارد کرده بود، با نشان دادن ساعتش بارها وقت‌کشی حریف را به داور گوشزد کرد.

تعدادی هوادار در جایگاه رو به‌رویی خبرنگاران و در واپسین دقایق بازی، علیه سیاوش اکبرپور شعار سر دادند و خواستار رفتنش از تیم شدند اما این شعارها با واکنش هواداران دیگر حاضر در این جایگاه همراه شد و در ادامه درگیری‌های لفظی با درگیری فیزیکی همراه بود.

پس از پایان بازی هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم شعار سر دادند ولی امیر قلعه نویی را به شدت تشویق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها