حجت الاسلام ناطق نوری:

بی ترمز ها به کشور ضربه می زنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آدمهای باتقوا افراط گرا نیستند بلکه معتدل هستند افزود: الان یکی از بدبختی های کشور ما این است که گرفتار تندروها و بی ترمزها هستیم چه چپ باشد چه راست، در حالی که تندروی و نامتعادل حرکت کردن به کشور و انقلاب ضربه می زند.
کد خبر: ۶۴۹۱۰۶
بی ترمز ها به کشور ضربه می زنند

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم ختم مرحوم ابوالفضل حاجی حیدری از موسسین حزب موتلفه که امروز یکشنبه در مسجد الرضا واقع در خیابان 17 شهریور برگزار شد گفت: ما میزان داریم، میزان ولی فقیه است، ولی امر مسلمین است معنی ولایت فقیه نیز به صراحت بیان شده است حالا بعضی ها کاسه های داغ تر از آش شده اند ولی بدانید تندروها در زمان امیرالمومنین هم بودند و در نهایت آنها خوارج شدند.

وی ادامه داد: بالاخره ولی فقیه بعضی این را می فرمایند ولی افراطیون می گویند بعضی چیزها را ایشان مصلحت نمی دانند و باید جاده صاف کن شویم و می خواهند جلوتر از آقا حرکت کنند.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه متقین انسانهای میانه رو هستند و مصداق آن مرحوم حیدری است خاطرنشان کرد: آدمهای با تقوا متکبر نیستند و در رفتارشان برای دیگران کلاس نمی گذارند.

وی دقت در بیت المال را از دیگر خصوصیات مرحوم حیدری دانست و گفت: وی عجیب در بیت المال حساسیت داشت الان مردم ما یک دفعه می شنوند یا در روزنامه می خوانند 3 هزار میلیارد یا رقم های آنچنانی آنجا رفت اعتقاد من این است یا نگویید یا اگر می گویید تا آخرین گام به جلو بروید تا مردم بفهمند چه شده است.

وی ادامه داد: مردم را به بی اعتباری و شک درباره خودمان و انقلابمان نیاندازیم اگر کسی بیت المال را حرام کرده رودربایستی نکنیم البته به کسانی که در مورد کسانی که هنوز چیزی ثابت نشده اشتباه است اگر بنا است آبرو حفظ شود چرا به کسی که هنوز چیزی روشن نشده آبرویش را ببریم چرا کسی که هنوز محاکمه ، نه دادگاه رفته آبرویش را ببریم این تضادها را از بین ببریم و مردم را از تردید بیرون آوریم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها