معاون استاندار تهران اعلام کرد

750 نقطه برای توزیع مرحله دوم سبد کالا

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توزیع مرحله دوم سبد کالایی در سال آینده بستگی به تصمیم دولت دارد ضمن آنکه هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.
کد خبر: ۶۴۶۵۷۹
تداوم توزیع سبد کالا بستگی به تصمیم دولت دارد

محمدرضا نعمت زاده روز یکشنبه در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در خصوص احتمال توزیع مرحله دوم سبد کالا در سال 1393 از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در این خصوص دولت باید تصمیم گیری کند.

وی همچنین در خصوص آزاد شدن واردات خودرو، افزود: هم اکنون واردات خودروهای تا حجم 2500 سی سی آزاد است، اما واردات خودروهای با حجم بیش از 2500 سی سی آزاد نیست.

نعمت زاده اظهار کرد: بحث آزادسازی واردات این نوع خودروها احتمال دارد بر روی نرخ ارز تاثیر بگذارد، این در حالی است که صادرکنندگان و واردکنندگان تمایل دارند نرخ ارز تثبیت شود.قرار است واردات این نوع خودروها مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا اثر سوء بر نرخ ارز نگذارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص سرمایه گذاری خارجی در کشور نیز گفت: سرمایه گذاری هم اکنون در سطوح کوچکتر انجام می شود اما تا روابط بانکی بین المللی برقرار نشود، بعید است سرمایه گذاری جدی خارجی در کشور صورت گیرد.

نعمت زاده اظهار امیدواری کرد با حل موضوع تحریم های خارجی این موضوع نیز حل شود.

وی افزود: پس از توافق ژنو اعزام هیات های خارجی به کشور آغاز شده و آنها نیز با سفر به کشور بازاریابی و مذاکرات اولیه خود را نیز انجام می دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص رفتن از وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: این بحث ها همیشه وجود داشته و ما باید کار خود را انجام دهیم ضمن آنکه رفتن از این وزارتخانه را تکذیب می کنم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها