رونمایی از کتاب گویای «بابا لنگ دراز» با حضور دوبلورهای کارتون

کتاب گویای «بابا لنگ دراز» حاصل کار دوبلورهای کارتونی که چند سال پیش با همین نام در ایران پخش شد، روز دوشنبه 28 بهمن در فروشگاه مرکزی شهرکتاب رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۵۰۱
رونمایی از کتاب گویای «بابا لنگ دراز» با حضور دوبلورهای کارتون

«بابا لنگ دراز» رمان مشهور جین وبستر چند بار در قالب فیلم و کارتون تولید شده است. «بابا لنگ دراز» داستان دختری یتیم به نام «جودی ابوت» است که تحت حمایت مردی ثروتمند قرار می‌گیرد، به مدرسه می‌رود و زندگی‌اش دگرگون می‌شود. این رمان شامل نامه‌های ابوت به مردی است که او را تحت سرپرستی گرفته و جودی، بابا لنگ دراز خطابش می‌کند.

کارتونی که در سال 1990 میلادی از این اثر ساخته شد، در ایران با صدای دوبلورهایی چون زهره شکوفنده، مهین برزویی، کیکاووس یاکیده و... از تلویزیون پخش شد و به یکی از ماندگارترین مجموعه‌های انیمیشن برای بچه‌ها تبدیل شد.

به تازگی زهره شکوفنده که به جای جودی ابوت در آن کارتون گویندگی کرده بود، در کنار صداهای ماندگاری چون ژرژ پطرسی و مهین برزویی، این رمان را با ترجمه گلناز نویدان، در قالب کتابی صوتی (گویا) اجرا کرده و موسسه رها فیلم آن را منتشر کرده است.

کتاب گویای «بابا لنگ دراز»، با حضور زهره شکوفنده، ژرژ پطرسی، مهین برزویی و گلناز نویدان روز دوشنبه 28 بهمن از ساعت 17 در فروشگاه مرکزی شهرکتاب رونمایی می‌شود. این کتاب صوتی تا اول اسفند تنها در همین فروشگاه توزیع خواهد شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها