با وجودی که این بازیکن به قطر رفته اما تحت هیچ شرایطی رضایتنامه این بازیکن را صادر نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۴۰۵۳۳
فتح‌الله‌زاده انتقال آندو را به قطر وتو کرد

سایت جام جم ورزشی - تصمیم ناگهانی آندو تیموریان مبنی بر ترک استقلال و تجربه مدیریت و کادر فنی آبی‌پوشان در دو بازیکن قبلی که از این تیم جدا شدند، هافبک شماره 14 استقلال را با چالشی جدید روبرو کرده است. در حالی که تیموریان شب گذشته تهران را به مقصد قطر ترک کرد و امروز در تست پزشکی باشگاه الاهلی شرکت کرده است، مسئولان باشگاه استقلال قویا مخالف این جدایی هستند و حتی روز گذشته نیز اعلام کردند قرار نیست به تیموریان رضایت‌نامه بدهند.

علی‌ فتح‌الله‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اینکه سرانجام تکلیف تیموریان چه شد و اینکه مگر این بازیکن با استقلال قرارداد ندارد که به یک باره تهران را ترک کرده و برای مذاکره به قطر رفته، گفت: من امروز با تیموریان قرار داشتم ولی ظاهرا او به کشور قطر رفته است.

وی افزود: ما در قراردادهایمان این مسئله را گنجانده‌ایم که اگر بازیکنی پولش را نگیرد می‌تواند از استقلال جدا شود ولی در مورد تیموریان این مسئله هنوز به انجام نرسیده است.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: در کلیات باید بگویم تیموریان با باشگاه استقلال قرارداد دارد و به هیچ عنوان به این بازیکن رضایتنامه نخواهیم داد حتی اگر کار به کمیته انضباطی و فیفا بکشد.

فتح‌الله‌زاده  در خصوص اظهار نظر سرژیک تیموریان مبنی بر اینکه این بازیکن بندی در قراردادش وجود دارد که می‌تواند از استقلال به راحتی جدا شود، گفت: من کاری به صحبت‌های کسی ندارم که چه برداشتی کرده ولی طبق قراردادی که با آندرانیک تیموریان بسته‌ایم اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهیم و رضایتنامه او را هم صادر نکردیم.

 این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که امیر قلعه‌نویی تا صبح امروز از سفر تیموریان به کشور قطر بی‌اطلاع بود.

سرمربی تیم استقلال در آخرین نشست خود با مدیرعامل این باشگاه مخالفت جدی خود را با جدایی تیموریان اعلام کرده  و خواستار ادامه حضور این بازیکن در تمرینات و بازی‌های استقلال است.

به نظر می‌رسد تا زمانی که تیموریان تکلیفش را با باشگاه استقلال روشن نکند نمی‌تواند با الاهلی قرارداد ببندد مگر آنکه با استقلالی‌ها به توافق برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Germany
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
رضایت ایشان را صادر نكنید تا حساب دست كروش و بقیه بازیكنان بیاد!عجب مارمولكیه این كروش!

نیازمندی ها