در پی ساخت مجسمه پرش با نیزه در چهار راه اسکان

تشکر فدراسیون دوومیدانی از اقدام شهرداری تهران

قنبرزاده در گفت و گو با جام جم

درخواستی برای رکوردگیری مجدد نداده ام

رقابت های دوومیدانی داخل سالن دهه فجر،سوم و چهارم بهمن ماه در سالن آفتاب انقلاب تهران با حضور دوومیدانی کاران 8 تیم در مواد سالنی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۹۷۴۰
درخواستی برای رکوردگیری مجدد نداده ام

رقابت های دوومیدانی داخل سالن دهه فجر،سوم و چهارم بهمن ماه در سالن آفتاب انقلاب تهران با حضور دوومیدانی کاران 8 تیم در مواد سالنی برگزار شد.

در این دوره و در ماده پرش ارتفاع شرکت کنندگان نتواستند به رکورد مورد نظر فدراسیون برای اعزام به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین دست پیدا کنند. کیوان قنبرزاده  رکورددار پرش ارتفاع ایران با دو متر و 15 سانتیمتر اول شد ،اما نتوانست به ورودی دست پیدا کند.

همچنین محمد رضا وظیفه دوست با دو متر و 15 سانتیمتر و امین حسین زاده رهبر با دو متر رده های دوم و سوم را کسب کردند.

ظاهرا ورزشکاران این ماده از فدراسیون دوومیدانی درخواست کرده اند که فرصت دیگری برای رکوردگیری و کسب ورودی مسابقات آسیایی چین به آنها داده شود.

در این خصوص کیوان قنبرزاده رکورددار پرش ارتفاع ایران با 2 متر 26 سانتی متر در گفت و گو با جام جم ورزشی  گفت: من خبری از این درخواست ندارم و چنین قصدی هم نداشتم، اما اگر چنین شرایطی پیش بیاید باید با نظر مربی اینکار را انجام دهم.

وی در مورد رکورد ضعیف خود در مسابقات دهه فجر عنوان کرد: در رشته پرش ارتفاع شرایط بدنی بسیار مهم است و من با وجود تمرینات خوبی که زیر نظر مربی روس داشته ام نتیجه خوبی کسب نکردم.

قنبرزاده گفت: برای فصل آینده تلاش گسترده ای خواهم داشت تا بتوانم در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی نتیجه خوبی کسب کنم.

قنبرزاده در مورد لزوم شرکت در مسابقات تدارکاتی عنوان کرد: در رقابت های زیادی شرکت کرده ام و کاملا می دانم که باید در چه شرایطی رقابت کنم. یک ماه حضور در دوره آموزشی سربازی فشار زیادی را به من وارد کرد که فکر می کنم یکی از دلایل عدم موفقیتم در مسابقه دهه فجر بود، اما خوشبختانه با گذشت دوره آموزشی می توانم خوب تمرین کنم و خودم را برای فصل آینده آماده کنم.

 

  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها