آقا معلم همچنان در بیمارستان

تشریح آخرین وضعیت مجید جلالی از زبان همسر

مجید جلالی سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی که عصر روز جمعه در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: ۶۳۸۹۰۶
تشریح آخرین وضعیت مجید جلالی از زبان همسر

سایت جام جم ورزشی - مجید جلالی حدود ساعت 16 روز جمعه به خاطر سرگیجه و لرز شدید از منزل به بیمارستان منتقل و در بخش C.C.U بستری شد تا آزمایش‌های مختلف روی وی انجام شود.

همسر مجید جلالی درباره آخرین وضعیت این مربی فوتبال ایران به خبرنگار مهر، گفت: آقای جلالی چند روزی سرگیجه و ضعف داشت تا اینکه روز جمعه سرگیجه او شدت گرفت و احساس لرز شدیدی کرد. بعد از اصرار زیاد، آقای جلالی را به بیمارستان شهید باهنر منتقل کردیم و پزشکان بلافاصله وی را بستری کردند و از ایشان نوار قلب گرفتند.

وی افزود: پس از بستری شدن آقای جلالی در قسمت C.C.U، پزشک قلب یکسری آزمایشات گرفت و به همین خاطر ایشان جمعه شب در بیمارستان ماندند. امروز صبح هم از سر ایشان سی.تی. اسکن گرفته شده است و به گفته پزشکان آقای جلالی امروز شنبه هم باید در بیمارستان بماند.

همسر جلالی درباره دلایل بروز این مشکلات هم گفت: هجمه‌هایی که در هشت ماه گذشته روی ایشان وجود داشت، باعث شد که کار وی به بیمارستان بکشد. آقای جلالی هم مردی نیست که مشکلات و فشارهای روحی را بروز بدهد. امیدوارم ایشان هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

مجید جلالی این فصل هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را بر عهده داشت که وی هفته گذشته از سرمربیگری این تیم استعفا داد و مسئولان باشگاه هم با استعفای وی موافقت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۰
ما طرفدارای تراكتورسازی برای ایشون آرزوی سلامت كامل داریم .
ایرانی
United States
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۰
متاسفانه آخر وعاقبت مربیان با دانش و اخلاق مدار همین است ؟!!

نیازمندی ها