بعضی کارهای پیام ویران کننده است

پروین: صادقیان با آرامش به تیم ملی می رسد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: صادقیان با آرامش بیشتر یک‌بار دیگر می‌تواند در لیست کی‌روش برای حضور در جام‌ جهانی قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۵
پروین: صادقیان با آرامش به تیم ملی می رسد

به گزارش جام جم ورزشی ؛علی پروین در گفت‌وگو با  فارس در واکنش به برخی از هجمه‌ها در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: ما به این حرف و حدیث‌ها و این مسائل عادت داریم، بالاخره برخی‌ها به دنبال این هستند تا به گونه‌ای بعضی از شاگردان و هم‌بازی‌هایم را مقابل من قرار دهند اما من همه این بچه‌ها را از مایلی‌کهن گرفته تا محمد دادکان و همه پیشکسوتان را قلبا دوست دارم و هیچ‌وقت از آنان دلگیر نمی‌شوم اینها کسانی هستند که روزهای بسیار خوبی را با آنها داشتم اما در این پست جدید هم که آمده‌ام خیلی دوست دارم به من و تیم خودشان پرسپولیس کمک کنند.

وی در خصوص بازی پرسپولیس و فولاد نیز گفت: کار بسیاری سختی را بچه‌ها در پیش دارند اما تیم آقای دایی و بازیکنان اگر بدون استرس فقط خودشان باشند قطعا می‌توانند از اهواز دست پر به تهران بازگردند.

پروین ادامه داد: پرسپولیس تیم جوان و بسیار خوبی است و من امیدوارم که این بازی حساس بچه‌ها بتوانند دل هواداران را به دست بیاورند، البته باز هم می‌گویم بچه‌ها باید خونسرد و بدون استرس بازی کنند. شکست مقابل فولاد در لیگ برتر تمام شده و این بازی با آن بازی خیلی فرق دارد.

پروین درباره حضورش در باشگاه نیز گفت: من باز هم این را تکرار می‌کنم من آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم و هرچه در توانم باشد آن را به کار می‌گیرم. بالاخره کار مدیریت هم سختی خاص خودش را دارد، امیدوارم که بتوانم مثل دوران بازی کردنم در پرسپولیس خدمت کنم. هرطوری هم بتوانم رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهم و دست هرکس را که برای کمک به سمت من بیاید می‌فشارم. ما همه باید در این شرایط حساس فقط پرسپولیس را حمایت کنیم تا به هدفش برسد.

پروین در مورد محرومیت صادقیان و وضعیت سیدجلال حسینی نیز گفت: صادقیان بچه خوش‌فکر و خوش‌تکنیکی است. او جوان است و قطعا اگر لازم باشد آقای دایی با او صحبت می‌کند. صادقیان با آرامش بیشتر یک‌بار دیگر می‌گویم می‌تواند در لیست کروش برای حضور در جام‌جهانی قرار بگیرد چون واقعا برخی اوقات کارهایی می‌کند که ویران‌کننده است مثل پاسی که به خلعتبری در دیدار مقابل ملوان داد فقط باید با آرامش کار خود را دنبال کند.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت‌های پرسپولیس نیز همانطور که آقای دایی گفته عملکرد خوب خط دفاع از جمله سیدجلال حسینی بوده است به همین دلیل ما سعی می‌کنیم طبق نظر آقای دایی همه بازیکنان را حفظ کنیم تا بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم. در مورد مسائل فنی آقای دایی نظر می‌دهند و به نظر من سیدجلال حسینی که واقعا یک مدافع مستحکم و باقدرت است می‌تواند در این چند بازی پایانی به ما کمک کند البته آنقدر این بچه‌ها خوب بوده‌اند که به نظرم عرب‌ها از این به بعد بیشتر در پرسپولیس حضور می‌یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها