این طرح چندی پیش در این شهر به اجرا درآمده بود

طرح زوج و فرد کردن خودروها در شیراز به بن‌بست رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز اعلام می‌کند که طرح به شکل مشخص در شهر اجرا نمی‌شود اما از نظر قانونی، اجرای طرح زوج و فرد در شیراز، متوقف نشده است و پلیس باید هرچه زودتر نسبت به اجرای کامل طرح اقدام کند.
کد خبر: ۶۳۸۶۰۸
اجرای طرح زوج و فرد در شیراز متوقف شد

علی زحمت کش با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح زوج و فرد در شیراز بعد از ابلاغ وزیر کشور، صورت گرفته و از 15 دی ماه 91، برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: از دید مجموعه شهرداری، هیچ مرجع قانونی تا امروز اجرا نشدن طرح ترافیک در شیراز را اعلام نکرده، زیرا هر تصمیم دیگری در رابطه با عدم اجرا باید توسط شورای ترافیک استان اتخاذ شود که ریاست آن بر عهده استاندار است.

وی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی پلیس برای برخورد ارشادی در 7 تا 10 روز نخست اجرای طرح بیان کرد: از 25 دی این مهلت تمام شده است و پلیس باید در رابطه با اعمال قانون اقدام و وظیفه خود را انجام دهد.

زحمتکش با تاکید بر اینکه مجری این طرح پلیس است و باید پاسخگو باشد که چرا طرح زوج و فرد اجرا نمی‌شود، گفت: وظیفه شهرداری ایجاد زیر ساخت‌هاست که بر اساس آخرین تعهدات شهرداری، ایجاد دو خط ویژه در خیابان زند و خیابان انقلاب و تامین پارکینگ صورت گرفته است، اما تا زمانی که پلیس نخواهد اعمال قانون کند،‌ طرح اجرایی نیست. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها