این طرح چندی پیش در این شهر به اجرا درآمده بود

طرح زوج و فرد کردن خودروها در شیراز به بن‌بست رسید

طرح ترافیک شیراز که قرار بود ابتدا به صورت ارشادی سپس به صورت زوج و فرد کردن خودروها اجرا شود ، در تعارض مدیریت شهری و مسئولان انتظامی فارس به بن‌بست رسید.
کد خبر: ۶۳۸۱۹۹

به گزارش ایرنا، با اعلام این خبر برخی رانندگان خودروها بویژه رانندگان تاکسی‌ها با بوق‌های ممتد و منقطع و به حرکت درآوردن برف‌پاک‌کن خودروهایشان، شادی خود را از بر چیده شدن نرده‌های آهنین و اجرا نشدن طرح ترافیک به سبک فعلی نشان دادند.در حالی که فرماندهی انتظامی فارس اجرای بدون تامین پارکینگ‌های مناسب خارج از محدوده طرح را غیرعملی می‌داند، شهردار شیراز بر لزوم اجرای طرح با امکانات موجود تاکید دارد و اجرای آن را اجتناب‌ناپذیر می‌داند.

سیدمحمد احمدی، استاندار فارس اعلام کرد: برای حل مشکلات ناشی از اجرایی شدن بخشی از طرح ترافیک، اعلام کرده‌ایم که شیوه اجرا به عهده پلیس است و از شهرداری هم خواسته‌ایم با پلیس همکاری کند.

وی با بیان این که تمام تلاش دولت کسب رضایت حداکثری مردم است، تصریح کرد: هر اقدامی که دولت انجام می‌دهد، به منظور رفع نیازها و ارتقای رفاه مردم تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

استاندار فارس با بیان این که از فرمانده انتظامی فارس درخواست کرده طرح ترافیک را مقتدرانه، اما به شیوه‌ای اجرا کنند که با رضایت مردمی همراه باشد، گفت: من هم به کسبه حق می‌دهم، اما ما نیز به دنبال راهکاری برای حل مشکل مردم درخصوص اجرای خطوط ویژه هستیم.

سرتیپ سیروس سجادیان، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز اظهار کرد: قرار است محدودیت ترافیکی را اعمال کنیم و این طرح می‌تواند با رضایت کامل مردم و بدون دریافت ریالی وجه، به شکل مستقیم از شهروندان در سطحی مناسب اجرایی شود.

وی یکی از این مشکلات را نبود ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس مناسب دانست و با اشاره به این که نرده‌های ایجاد شده در خیابان انقلاب، باید هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شود، گفت: اگر پیش‌بینی مناسب برای ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس انجام شود، وضع ترافیک شهر بهتر از آنچه هست خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها