سریال 40 قسمتی «آوای باران» دهم بهمن به پایان می رسد

تهیه کننده سریال آوای باران می گوید: دست اندرکاران این اثر با هدف ایجاد جذابیت بیشتر برای مخاطبان پایان فیلمنامه این اثر تلویزیونی را تغییر دادند .
کد خبر: ۶۳۷۳۷۸
سریال 40 قسمتی «آوای باران» دهم بهمن به پایان می رسد

سیدمحمد هاشمی اصل در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به محتوای متن اصلی و تغییرات جدید ایجاد شده درقسمت های پایانی فیلم آوای باران اظهار کرد: مراحل ضبط این سریال تلویزیونی هنوز به اتمام نرسیده است.


وی گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنان ادامه دارد و همزمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می رسانیم.

وی با تاکید بر ضبط همزمان این سریال تلویزیونی با پخش آن از صدا وسیما اظهار داشت: تغییر در پایان بندی این سریال در راستای مطلوب به پایان رسیدن آن در راستای سلایق مخاطبان صورت گرفته است.

تهیه کننده سریال آوای باران گفت: این سریال تلویزیونی 40 قسمت دارد و بالطبع پخش آن تا دهه نخست بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به تمایل خود رای ساخت قسمت دوم این سریال خاطرنشان کرد: اعتقادی به ساخت قسمت های دوم و سوم سریال ها ندارم و این کار را سبب افت ارزش آثار می پندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
۰
۰
چرا نمیگید اخر سریال اوای باران چه میشود
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
دیگه خیلی بی مزش كردین
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
۰
۰
با سلام فیلم خوبی نیست به دلیل وقت گذرونی های بی خود
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
۰
۰
اه اه خیلییییییییییییییییییییییی دارین كشش میدین
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
۰
۰
سلام من به این هنر علاقه دارم هیچ پیش زمینه ای در این حرفه نداشتم ولی خواهشمندم به نظرات ما اهمیت بدهید.ومی خوام كه این زمینه را به من بدهید تا در این حرفه كار كنم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۰
تبلیغات زیاد در این سریال به بیننده ها ضربه می زند
سایه
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
۰
۰
خیلی بیخود كشش می دین. موضوع اصلی اش لوث شده. فكر كنم یا بی ته تموم می شه و یا همه چیو توی 45 دقیقه آخر بخواید بگنجونین. قسمت های آخر سریال باید هدفمند باشه نه اینكه موضوعهای پخش و غیرمتمركز پیش بیاد و در نهایت همه ی نتیجه رو یهو توی یه قسمت نشون بدین. ما ایرانیها به اندازه كافی استرس داریم. بذارید یه كم هم لحظات قشنگ فیلم رو توی چند قسمت حس كنیم و لذت هم ببریم. صحنه های قشنگ آرامش بخشه و باید بیشتر باشه نه فقط دقیقه 90 فیلم.
صبا
Germany
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
۰
۰
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نیازمندی ها