مدیرعامل جدید شهر پرند در خصوص دستورالعمل جدید افزایش 100 هزار تومانی قیمت مسکن مهر گفت: متقاضیانی که قبلا طبق بخشنامه‌های ابلاغ‌شده قبلی افزایش قیمت مبالغی پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت این 100 هزار تومان شامل آنها خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۶۹۵۰
جزئیات افزایش قیمت مسکن مهر در پرند

باران هاشم زهی گفت: قبل از دستورالعمل جدید ما دو بخشنامه داشتیم که بر اساس آن یک رقم متری 45 هزار تومان و یک رقم متری 15 هزار تومان از متقاضیان دریافت شده است، بنابراین این دستورالعمل به تازگی ابلاغ شده و مطالعه کافی روی آن نشده است.

وی ادامه داد: اما کلیات آن این است که اگر متقاضیان مسکن مهر در گذشته آن 45 هزار تومان و 15 هزار تومان را پرداخت کرده‌اند، مابه‌التفاوت آن را برای واحدهایی خود که هنوز در حال ساخت هستند، پرداخت خواهند کرد.

دستورالعمل افزایش متری 100 هزار تومانی قیمت مسکن مهر به شهرهای جدید رسید

مدیران عامل شهرهای جدید از ابلاغ دستورالعمل افزایش متری 100 هزار تومانی قیمت مسکن مهر خبر دادند و اعلام کردند این دستورالعمل هفته گذشته به مدیران عامل ابلاغ شده و بزودی بخشنامه آن به انبوه‌سازان نیز داده می‌شود.

دستورالعمل ابلاغی صرفا تا سقف مبلغ 330 هزار تومان از قیمت تفاهمنامه‌های اولیه (بدون احتساب آسانسور) اعمال و در صورتی اینکه مبلغ تفاهمنامه اولیه بیش از 330 هزار تومان باشد، مبلغ مازاد بر 330 هزار تومان از مبلغ 330 هزار تومان کسر و مابه التفاوت براساس مبلغ باقیمانده محاسبه و پرداخت خواهد شد.

بنابراین گزارش،به عنوان مثال متقاضیانی که قبلا طبق بخشنامه‌های ابلاغ‌شده قبلی افزایش قیمت مبالغی پرداخت کرده‌اند، مابه التفاوت این 100 هزار تومان شامل آنها خواهد شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها