دفاع مقدس در سایت اینترنتی دفاع مدیا

«دفاع مدیا» که به همت بسیج رسانه ملی طراحی و بر بستر اینترنت قرار گرفته است، هجمه نظامی و فرهنگی دشمن را در دوران مختلف انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار داده است.
کد خبر: ۶۳۵۹۷۶
دفاع مقدس در سایت اینترنتی دفاع مدیا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما، سایت «دفاع مدیا» در هشت بخش از جمله تاریخ جنگ، 34 سال دفاع مقدس، بلد راه، راه آسمان، سرداران، شهیدان زنده اند، گنجینه و لشگر نقره ای در قالبی زیبا و چشم نواز طراحی و اجرا شده است.

در بخش «تاریخ جنگ» می توان به جنگ های مهم تاریخ از جمله جنگ های ایران در دوران معاصر یعنی از 150 تا 200 سال اخیر تا دفاع غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

«34 سال دفاع مقدس» بخش دیگری از این سایت است که هجمه هایی را بررسی می کند که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تحمیل شد. از جدایی طلبی ها و آشوب ها تا جنگ تحمیلی و بعد از آن که تا امروز هم ادامه دارد.

در بخش «بلد راه» نیز به بیانات حضرت امام خمینی (ره) پیرامون دفاع مقدس و شهدا و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره دفاع مقدس، جنگ نرم، خاطراتشان از آن سالها و نقششان در مدیریت جنگ پرداخته شده است.

«راه آسمان» بخش بعدی این سایت است که در این قسمت متن صداها، وصیت نامه هایی از شهدا که به صورت موضوعی دسته بندی شده است، مشاهده کرد.

همچنین می توان با انتخاب یک موضوع، آخرین حرف های شهدا را درباره آن موضوع  خواند. معرفی شهدای رسانه ملی یکی دیگر از جذابیت های این بخش است.

بخش دیگر این سایت «سرداران» نام دارد. در این بخش با سرداران جنگ تحمیلی از جمله شهیدان همت، باکری، چمران و ...  آشنا می شویم.

یکی از بخش های جالب و تاثیر گذار این سایت «شهیدان زنده اند» نام گرفته است. در این بخش می خوانیم که جانبازان، شهدای زنده ای هستند که در بین ما زندگی می کنند.

شهیدانی که برای نزدیک شدن به آنها نیازی نیست وصیت نامه هایشان را بخوانیم فقط کافیست که به دیدنشان برویم.در این بخش به مصاحبه با چند تن از این جانبازان نیز پرداخته شده است.

«گنجینه» نیز بخش دیگری از این سایت است. در این بخش عکس هایی به یادماندنی از جنگ، نوحه ها، سرودها و قسمتهایی از مکالمه های بی سیمی چند تن از سرداران شهید در زمان جنگ وجود دارد.

در بخش «لشگر نقره ای» ابزارها و شیوه های جنگ نرم  معرفی شده است. تلاش های دشمن برای مسلط شدن بر جان و دل و ذهن و ضمیر خانواده ها با نفوذ در کتب، سایت های اینترنتی، شبکه های ماهواره ای و فیلم ها و سریال های ضد ایرانی به همراه نمایشگاه جنگ نرم در این بخش وجود دارد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.defamedia.ir از بخش های دیدنی این سایت استفاده کنند.

لاذم به ذکر است نرم افزار این سایت در قالب لوح فشرده ای با نام «جنگی که بود، جنگی که هست»  تولید و روانه بازار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها