با توجه به تمامی اتفاقاتی که در تیم رخ داد و مشکلاتی که وجود داشت، خوشبختانه شرایط خوبی داریم .
کد خبر: ۶۳۵۶۷۸
بیانی: نباید با فرهنگ غلط تماشاگران را فراری داد
باشگاه استقلال، شاهرخ بیانی، عضو کمیته‌فنی این باشگاه در خصوص شرایط استقلال گفت: با توجه به تمامی اتفاقاتی که در تیم رخ داد و مشکلاتی که وجود داشت، خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بچه‌ها به خوبی با ترکیب تیم هماهنگ شده‌اند. ما در این هفته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و آمادگی خوبی برای بازی روز جمعه داریم.
بیانی خاطرنشان کرد: بازی روز جمعه همیشه مثل همه ادوار رقابت‌های دربی، حساسیت‌های خاص خودش را داشته و و همیشه فشار مضاعفی روی تمام نفرات دو تیم وجود دارد ولی با این وجود ما تمام تلاش مان را در استقلال به خرج داده‌ایم که آرامش در تیم حاکم شده و بازیکنان بتوانند در روز بازی، نمایش مسلط‌تر و راحت‌تری را به اجرا بگذارند. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بتوانیم با هوشیاری 3 امتیاز حساس بازی جمعه را به حساب استقلال واریز کنیم.
بیانی همچنین با اشاره به جدایی منتظری و نکونام از استقلال افزود: به نظر من قطعاً جواد و پژمان بازیکنان بزرگی بوده و هستند. به هر حال جدایی آنها از استقلال به خواست خودشان بود و ما در این تصمیم دخیل نبودیم، اما ما جایگزین‌های خوبی برای این دو بازیکن داریم که می‌توانند در بازی جمعه نقش خوبی را در زمین ایفا کنند.
کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال کشورمان در ادامه نیز با اشاره به جنگ روانی و تخریبی علیه استقلال خاطرنشان کرد: خروجی این رفتار و این حرکات تخریبی و نه کری‌خوانی شیرین همیشگی دربی‌ها این می‌شود که ما تماشاگران را از ورزشگاه‌ها فراری می‌دهیم و این فرهنگ غلط هیچ عائدی به جز خالی شدن ورزشگاه‌ها نخواهد داشت.
وی ادامه داد: من به هیچ‌وجه قلیان‌کشیدن را برای یک بازیکن فوتبال یا حتی یک انسان عادی خوب نمی‌دانم ولی این که این مسئله باعث شود که بخواهیم با تمام قوا به حریم خصوصی آدم‌ها بتازیم و به خاطر 3 امتیاز حرمت شکنی کنیم، اصلاً در مردانگی و معرفت نیست و من برای چنین فرهنگی متاسفم.
بیانی در آخر نیز گفت: من معتقدم این که دکتر فتح‌الله‌زاده دستور چاپ نشدن تصویر پرسپولیسی‌ها را نداده‌اند، بهترین جواب برای حرکت ناشایست آقایان باشد و از این بابت از ایشان تشکر می‌کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها